O tom, že zpívat se dá vždy, všude a o všem se přesvědčili zákazníci pražského supermarketu Albert na Chodově. Právě v této prodejně jim zpestřili nakupování v oddělení s ovocem a zeleninou studenti pražské konzervatoře svým zpěvem. Samozřejmě nechyběli ani agenti čerstvosti, kteří opět neponechali nic náhodě a překontrolovali, zda jsou opěvované ovoce i zelenina skutečně v nejvyšší kvalitě.
Muzikál o ovoci a zelenině
V prodejně Albert na pražském Chodově se zhruba před týdnem uskutečnila neobvyklá performance. K překvapení všech přítomných zákazníků v oddělení ovoce a zeleniny začal znenadání zpívat jeden ze zákazníků. Posléze se přidali další, až se utvořil šestičlenný sbor zpěváků, kteří do té doby vyhlíželi jako běžní zákazníci. A ti všichni opěvovali čerstvost ovoce a zeleniny v prodejně Albert.
„Hledali jsme inovativní řešení, jak podpořit komunikaci čerstvých potravin z našich hypermarketů a supermarketů. Chtěli jsme naše zákazníky zaujmout a nadchnout a inspiraci jsme našli v jedné americké recesistické skupině, která podobnou akci realizovala v USA. Na rozdíl od nich to ale my myslíme vážně,“ říká k muzikálu Zlata Ulrichová, ředitelka marketingu společnosti Ahold.
Mladí umělci zpívali na melodii známou například z muzikálu Vlasy. Perfektně secvičenou akci měli na svědomí studenti a pedagogové pražské konzervatoře pod vedením Lídy Noppové. Výsledkem byly udivené reakce zákazníků, kteří neskrývali svůj úžas i nadšení. Představení se opakovalo v daný den každou hodinu a účinkující si obvykle vysloužili velký aplaus.
Albertem zněly hlasy mladých talentů
Při pražské premiéře ódy o ovoci a zelenině zpívali studenti a pedagogové pražské konzervatoře. Někteří ze studentů již přitom hostují ve známých muzikálech nebo se zúčastnili velkých talentových soutěží jako např. X Faktor.
Bude šance ještě slyšet muzikál?
Záznam vystoupení můžete vidět na www.youtube.com (po zadání hesla Albert Muzikál).
Nový komentář
Komentáře
Nejlepší ovoce a zelenina je z trhu. Nicméně z obchodů patří Albert mezi ty lepší.