63ecabba615c1blobid0.jpgČerný čaj v kombinaci s broskví a růží navíc ve variantě bez cukru, to je nová příchuť populárního nápoje FuzeTea. „Obliba nápojů FuzeTea u zákazníků i nadále roste, snažíme se jim proto přinášet nové a neotřelé příchutě, které reflektují jejich preference. Broskvová příchuť je mezi ledovými čaji nejoblíbenější, doplněná o odlehčenou chuť růže navíc varianta bez cukru nabízí zdravější variantu tohoto nápoje,“ říká Lukáš Topol, marketingový manažer značky FuzeTea Coca-Cola HBC ČR a SR.

Novinka je dostupná ve dvou verzích balení – 0,5 litru a 1,5 litru.  Nová příchuť přináší rafinované spojení černého čaje, oblíbené broskve a neotřelou chuť růže. Je to ideální kombinace pro chvíle klidu i vzrušení.

Nápoje FuzeTea mají nově na své etiketě QR kód, který odkazuje do Coke aplikace, kde mohou hrát zákazníci mini hry a soutěžit o zajímavé ceny. Až do 20. března totiž probíhá u všech sycených nealkoholických nápojů z portfolia Coca-Coly Národní spotřebitelská soutěž Marvel. Pod bílým víčkem nápojů FuzeTea najdou soutěžící promo kód, díky kterému mohou v Coke aplikaci hrát o zajímavé ceny. Hlavní výhra je zájezd do Disneylandu v Paříži.