Společnost Kellogg´s získala „Ocenění“ za nejnebezpečnější výrobek. Ve Spojených státech amerických uvedla na trh cukrovinky s názvem Snack Stacks. Bonbony mají tvar.... kostiček lego. The Consumers International je ocenila jako nejnebezpečnější výrobek.

„I největší mezinárodní společnosti se musí občas zastavit, zhluboka se nadechnout a zeptat se samy sebe, jestli je opravdu dobrý nápad přijít na trh s produktem tohoto typu.“ Tento komentář vyslovil zástupce The Consumers International - konfederace spotřebitelských asociací - při předávání cen pro nejhorší firmy roku 2008.

Dalším oceněným byl automobilový výrobce Toyota a jeho „proekologická“ reklama propagovala nový vůz 4x4, jehož provoz značně znečišťuje životní prostředí.

Cenu si též odnesl elektronický gigant Samsung, který hlásá, že výrobou tanků přispívá k vytvoření „celosvětového míru“.

Stavebnice jako bonbony - nepřipadá vám to od výrobce nezodpovědné?

Reklama