Nejnovějším úspěchem je srovnání výrobku Veggiegurt v únorovém vydání spotřebitelského měsíčníku dTest s ostatními rostlinnými jogurty. Redakce časopisu dTest tentokrát porovnávala údaje na etiketách výrobků. „Je pro nás zásadní nabízet našim zákazníkům výrobky nejvyšší kvality a prvenství „jogurtu“ Veggiegurt nás velice těší,“ říká Renata Maierl, tisková mluvčí Kauflandu.
5e42b6a5ea4faobrazek.png
dTest, který se zaměřuje na testování výrobků a služeb, podrobil zkoumání a porovnával skupinu nemléčných, rostlinných „jogurtů“ a dezertů z pohledu výživových hodnot a složení. Veggiegurt K-take it veggie byl srovnáván s konkurencí zastoupenou 32 produkty. „Je bio, bez přidaného cukru a výživovými hodnotami srovnatelný s běžnými jogurty. Navíc vychází nejlevněji – 500 gramů stojí 42,90 Kč,“ doplňuje Renata Maierl.
5e42b6b14ecd7obrazek.png
Není to poprvé, kdy se výrobek řady K-take it veggie dočkal uznání. Například hned v následujícím roce po uvedení značky na trh zaujaly porotu soutěže Volba spotřebitelů mandlová, rýžová a sójová mléka, která jako alternativa klasických mléčných výrobků získala ocenění Novinka roku v kategorii Speciální potraviny. Na výběru nových produktů pro své obchody Kaufland spolupracuje i s Českou veganskou společností.

Kromě privátní řady K-take it veggie nabízí Kaufland mnoho dalších oblíbených značek pro vegetariány a vegany jako Alpro, Garden Gourmet nebo Lunter či vyhlášené bezmasé burgery Beyond Meat.

Více na KAUFLAND.CZ
5e42b6d068b28obrazek.png

Reklama