LUNTER Tofu na pánev Chilli a limeta s rýžovými nudlemi

Tento recept má tak snadnou přípravu, že jej zvládne úplně každý. Potřebujete minimum ingrediencí a jídlo je do 15 minut na stole.

Ingredience pro 4 osoby:

  • LUNTER Tofu na pánev Chilli a limeta 2 ks
  • jeden velký pórek
  • česnek marinovaný v chilli
  • 8 koktejlových rajčátek
  • 250 g rýžových nudlí
  • 3 polévkové lžíce sezamového oleje
  • sůl

Postup:

  1. Pórek nakrájíme na elipsy
  2. Tofu nakrájíme na kostičky
  3. Do 750 ml vroucí vody dáme povařit rýžové nudle, po 3 minutách scedíme a propláchneme 
  4. Na oleji zprudka osmahneme pórek, posolíme a mírně podusíme
  5. Přidáme Tofu a rajčata a restujeme ještě dalších 5 minut
  6. Dochutíme stroužky česneku v chilli oleji
  7. Rýžové nudle můžeme zakápnout např. praženým sezamovým olejem

Naše hodnocení:

Jídlo jsme si připravili jako lehký oběd pro čtyři osoby. Varianta LUNTER Tofu na pánev Chilli a limeta nebyla nikterak pálivá, chuť Tofu byla vyrovnaná a vhodná i pro děti. Do hotového jídla jsme přidali ještě stroužky česneku marinované v chilli oleji. Jídlo tak bylo více pikantní, v kombinaci s rýžovými nudlemi a zeleninou i čistě veganské a bezlepkové. Tofu jako lehce stravitelný zdroj proteinů bylo syté a šťavnaté, a příchuť Chilli a limeta se hodí do mnoha zeleninových nebo rýžových receptů.

Jestli zrovna nejste fanoušky pálivého jídla, tak se určitě nebojte vyzkoušet právě Tofu na pánev Chilli a limeta. Marináda, ve které je Tofu naloženo je pikantní tak akorát a citrusová chuť limetky jí dodává nádech svěžesti. Tato příchuť se dá uplatnit také v mnoha dalších receptech. Výtečně bude chutnat například zapečené s květákem, thajskou lepivou rýží a zázvorem, jako směs do plněných žampionů na gril nebo také jako nádivka do slaného koláče - možností je nespočet. Vyzkoušejte ho a uvidíte, že si vaření s LUNTER Tofu oblíbíte.

LUNTER Tofu obsahuje až 47 % z doporučené denní dávky proteinů a vápníku, aminokyseliny a další tělu prospěšné látky. Naopak v něm nenajdete žádné konzervační látky, cholesterol ani geneticky modifikované organismy. Je skvělým zdrojem vlákniny, pozitivně ovlivňuje hladinu cholesterolu a má příznivý glykemický index. V neposlední řadě si díky němu připravíte chutné a nutričně vyvážené jídlo snadno a rychle během několika minut.


Další recepty najdete na YouTube kanálu LUNTER 

Reklama