Jak to má s podomními obchodníky čtenářka Tana M? brala by ty anglické...
Milá redakce, děkuji za hezké dnešní téma o podomním prodeji „iluzí" na modré planetě.
Ve svém bohatém a pestrém životě jsem zažila už hodně zajímavých událostí. Když jsem pár let žila v Anglii, docela jsem se podivila, jak je tam zavedený podomní prodej všeho možného. Ale prodej je hlavně zaužívaný mezi starší generací, a ty jsou zas na druhou stranu rádi, že si s obchodníkem popovídají, protože jsou povětšině doma sami. Domovní prodejci nabízejí, moc hezké zboží, vždy levnější než v obchodě, a do ničeho VÁS nenutí. A to je důležité.
U nás ve společnosti Česká republika je to zcela jiné. Pravý opak. Za každou cenu se VÁM tento druh obchodníku snaží nabídnout zboží, většinou hrnce, v sadě 25 kusů, deky antialergické, parfémy, různé nože... a nesmysly
celého světa. Povětšinou Vám nabízejí „dva v jednom", nebo za jednu věc dva dárky a samozřejmě výhru a podobně...
Dojímá mně to však k slzám smíchu, jak jsou všichni podomní prodejci vybavení výřečnosti a hned VÁM vnucují jeden výrobek za druhým. Když nechcete hrnce, tak nabízejí nože... snad na deset životů. Zboží je většinou v nevalné kvalitě. A zcela nejlepší jsou podomní obchodníci s prognozama o konci světa. S prognózou o velké potopě, o velkém dešti , o konci světa a podobně... Pokaždé nám většinou oznamují, že už se blíží konec života na této planetě, že brzy vše skončí. Jsou neodbytní... Ach jo. A tak na závěr.
Všechny, ale opravdu všechny obchodníky i ty „obchodníky s deštěm" slušně posílám na jinou adresu.
Tana M
Pozn. red.: Text nebyl redakčně upraven.
Téma dne: PODOMNÍ PRODEJ
Pište mi své zkušenosti s tímto stylem prodeje. Podomní prodej ale chápejte spíše jako označení způsobu prodeje než faktickou zkušenost, že někdo zazvoní u vašich dveří. Zajímají mě historky o...
- ... prodejcích podomních.
- ... prodejcích na parkovištích.
- ... prodejcích, kteří vám telefonují.
Naletěla jste jim někdy? Anebo jsou vaše zkušenosti s tímto způsobem prodeje spíše kladné? Vaše příběhy čekám na redakčním e-mailu!
- Redakční e-mail: redakce@zena-in.cz
- Heslo: PODOMNI PRODEJ
Nový komentář
Komentáře