Robin Hillis se v roce 2014 stala mistryní v kulturistice žen s váhou nad 63,5 kilo. Vzpírání se začala věnovat v roce 1989 po dokončení střední školy a zdvihání železa si naprosto zamilovala. Své první soutěže se zúčastnila v roce 1993 a kulturistika jí pomohla najít tolik potřebné sebevědomí.


Foto: Profimedia

Na cvičení nezapomínala ani během doby, kdy byla těhotná. Má dvě dospělé dcery a tři vnoučata. Tato pětice je prý jejími největšími podporovateli.

V soutěžní sezóně trénuje Robin Hillis šestkrát týdně a mimo sezónu pětkrát a říká, že je na kulturistice závislá. Reakce na její postavu jsou prý hlavně pozitivní, těch negativních je podle toho, co řekla Daily Mail pomálu. Žena doufá, že může být inspirací pro mladé dívky, aby se věnovaly tomu, co mají rády a šly si za svým.


Foto: Profimedia

Typický den kulturistky Robin začíná v šest hodin ráno intenzivním dvacetiminutovým cardio tréninkem. Poté si dá snídani tvořenou hrnečkem vaječných bílků, dvěma celými vajíčky a špenátem. Ke druhému jídlu si obvykle dává kuřecí maso s okurkou a s kečupem bez cukru. Následuje trénink v posilovně a po něm třetí jídlo dne. To sestává ze stejku a yamů.

Mezi jídly absolvuje procházku se psem a sní rybu nebo kuře se zeleninou a pokud je mimo sezónu, tak i s rýží. Následně se věnuje svým vnoučatům a posledním jídlem dne jsou pro ni opět vaječné bílky, jedno celé vejce, špenát a avokádo. Svůj cvičební plán končí dvaceti minutami na běžeckém pásu, aby se lépe strávilo snězené jídlo. Když si chce Robin výjimečně zahřešit, dá si sushi nebo čokoládu.

Reklama