V porovnání s okolními národy jsou na tom Češi s použitím deodorantů a antiperspirantů sice o něco lépe než loni, stále však zaostávají za sousedními Poláky (Češi 1,6 ks na osobu/rok, Poláci 1,8). Hůře než Češi už na tom jsou pouze Rusové (0,6 ks na osobu/rok) a Rumuni (1,0 na osobu/rok). V Maďarsku je spotřeba 2,3 ks/osobu/rok a ve Velké Británii celých 4,9 ks na osobu a rok, v Německu 3,4 ks. Ačkoli tedy začínáme deodoranty a antiperspiranty používat více, do standardu běžného v zemích západní Evropy nám však stále ještě hodně schází.
Tento trend by se měl ale postupně měnit, a s tím počítá i značka Rexona společnosti Unilever, která na jaře 2007 přišla se zajímavými novinkami jak pro ženy, tak pro muže. Jsou to nové antiperspiranty Rexona Biorythm, Rexona Crystal Clear Pure a Rexona Power. Ty jsou vytvořeny v souladu s individuálními potřebami jejich uživatelů. Celá řada výrobků Rexona je navíc v novém obalu pro lepší rozlišení jednotlivých produktů a jejich snadnější používání.
Rexona pro ženy respektuje citlivost ženské pokožky a pracuje v souladu s ženským organismem a jeho potřebami. Novinka Rexona Biorythm přináší lehkou, přátelskou, svěží a hravou vůni. Ženy se s ní budou cítit příjemně, ať se rozhodnou dělat cokoliv. Nejnovější technologie „Inteligentní systém
Novinka pro muže, moderní trendy vůně Rexona Power obsahuje více než milion aktivních ochranných molekul zabraňujících pocení. Rexona Power zaručí dlouhodobý pocit svěžesti a uvolnění ve vypjatých situacích mužům, kteří umí žít a ví, co chtějí. Rexona Power je nová a moderní vůně, navržená renomovanými světovými experty, specializující se na vůně pro muže.
Všechny produkty Rexona jsou navíc v novém inovativním obalu, inspirovaném ladnými ženskými tvary. Nové obaly nabízí zjednodušený systém sprejování a praktické zavírání, při kterém již není potřeba víčka. Všechny výrobky značky Rexona můžeme nosit s sebou v kabelce nebo v batohu a neriskujeme hledání víčka.
Více na www.rexona.cz
Nový komentář
Komentáře
Krémový Secret. Tuhými bych si seškrábla kůži a kuličky jsou strašně mokré. Sprej považuju za placebo
Vivian: Tak já to mám přesně naopak. Nivea bez účinku, s Rexonou jsem spokojená :)
Vivian: tak to bohužel netuším
Ale řekla bych, že do takových detailů snad nepůjdou
Jinak abych přispěla svými čísly do mlýna, tak u mě se to pohybuje cca kolem 4 - mám pocit, že nový antiperspirant kupuju co 3 měsíce. Střídám ty tuhé, naučila jsem se obratně oblíkat tak, abych si neudělala na oblečení fleky (ty se dají v případě krize celkem luxusně odstranit přežehlením).
Mně jako antiperspirant nejvíc vyhovuje Dove ve sprayi, nebo nějaký pánský. Nic jiného mi nezabírá
když o tom teď tak přemejšlím, tak to budou asi víc než tři...
jak jsem přišla na tři?
jeden roll-on mám tak na dva měsíce... takže takových 5-6 určitě
Petunie: takže když si koupím antiperspirant třeba pár dní před koncem roku, tak oni už ho počítají, jako bych ho v tom roce spotřebovala? :-)
Já myslím, že vypotřebuju tak tři za rok. Používám kuličkové, jiné se mi neosvědčily. Sprej se hned vyplácá a tuhé na mě nefungujou. Jirka si nemůže tuhou Rexonu vynachválit, ale já byla po ní zpocená stejně jako bez ní. Suché podpaží u mě jistí hlavně Nivea
Ťapina:
Tak tys na to kápla!!!
Já teda antiperspirant používám, ale v tomhle vedru se stejně potím po celém těle. A moje 84 letá maminka tyhle věci nikdy nepoužívala a používat nebude. Nikdy nesmrděla potem.
Petunie: Aha, tak to je možná ještě nepřesnější, protože tam nezaznamenají ty kvanta antiperspirantů koupených nenápadně nějakému potícímu se kolegovi nebo známému, které tento odloží do skříňky se slovy "dík, ale já tohle nepoužívám"
Ťapina: kdepak dotazování
, kdo by se s tím babral...bohatě stačí zjistit celkové prodeje za rok (což je hračka, každá velká firma odebírá data o svých i cizích maloobchodních prodejích od výzkumných agentur) a rozpočítat na počet obyvatel. Jinak mě teda dostává formulace "svěží ženskou květinovou vůni s nádechem něžné smyslnosti" - to je zrůdné!
Yvaine: netrávím, pardon
A podobné téma jako celulitida - dneska s těmi reklamami roztrh pytel
nemám ráda reklamy typu "Kdo se potí, nezaslouží slitování"
protože antiperspirant (obzvláště ty tuhé) se napatlatí akorát do podpaží a co zbytek? Potím se hodně, přes léto i v noci. Ale nic na to nepomáhá. Na druhou stranu - celou sobotu jsem byla v lese. Třikrát jsem se propotila durch, ale stejně večer nesmrdím. Smrdí ten, kdo si to propocené oblečení vezme i druhý den. Pokud netávím dny v divočině, používám deodoranty a slabé toaletní vody protože silně vonět se mi nelíbí. Zlatá střední cesta
Tyhle statistiky jsou fakt zábavné, předpokládám, že se to dělá tak, že se v průzkumu ptají náhodně vybraných lidí, kolik spotřebují za rok antiperspirantů a pak se z toho udělá průměr na osobu. Jenže on třeba gelový antiperspirant při denním používání vydrží dva měsíce, zatímco tuhý třeba víc než půl roku
A Rexonu nesnáším, dělá fleky, nevoní mi a má moc agresivní reklamní kampaň, hlavně v MHD.
No, pouzivam Dove (proti poceni je vynikajici) a jako sprej je vyborny Radox, i nadherne voni
A jedine spreje od Radoxu mi nedelaly fleky na obleceni (hm..ale asi zkusim i tu Rexonu, co jakoze udajne nedela fleky, a beda jak jo
, rozdupu jim kosicek
)
Aja: Když mě dělají bílé fleky všechny tuhé deodoranty...
Mě nejvíc vyhovoval Lady Speed Stick, protože měl průhlednej gel, ale teď mám Rexonu citrus a jsem spokojená. I když já se potím i když mám antiperspirant
Když jsem ještě používala antiperspiranty, tak byla Rexona mojí favoritkou. Mají dobré výrobky
Lilinka: Tak na to bacha. Rexona dělá bílé fleky na oblečení
Když na mě je Rexona moc slabounká. Já se asi fakt potím jako chlap, tak musím mít Secret - ten jediný na mě účinkuje
...
V nějakém časopisu jsem měla vzoreček tuhého deodorantu Rexona citrus, voní nádherně
Až dopatlám svůj načatý deodorant, koupím si tuhle Rexonu