Doručení do výdejního místa je stále více a více preferovanou alternativou pro zákazníky, kteří si pro objednávku nemohou dojet do odborných center BAUHAUS nebo nechtějí doma čekat na doručení od kurýrní služby. „Kampaň zábavným způsobem upozorňuje na možnost vyzvednout si zboží z BAUHAUSu na více než 15 000 výdejních místech po celé České republice, a to i tam, kde by to člověk úplně neočekával. Zákazníci si ho nechají poslat na preferovanou výdejnu či do výdejního boxu a vyzvednou si ho po cestě z práce nebo během víkendu, přesně podle jejich časových možností,“ říká Jindřich Hovorka, vedoucí marketingu společnosti BAUHAUS.
Ani tentokrát v kampani nechybí nadsázka a humor, který si zákazníci odborných center BAUHAUS i širší veřejnost oblíbili. Těšit se tak mohou na manželskou sledovačku, zběsilou jízdu městem na sekacím traktůrku, ale i romantický happy end v kulisách prosluněného městečka. „Spot vznikal už na podzim a jako tradičně nám nepřálo počasí. Po historickém natáčení ve sněhové vánici jsme tentokrát museli zvládnout natáčení slunného jarního dne za vytrvalého deště,“ prozrazuje zákulisí natáčení Jindřich Hovorka.
Výdejní místa jako zásadní změna
„V našem sortimentu najdete jak drobné nářadí, tak objemné produkty, které se nevejdou do běžného výdejního boxu, a zároveň zboží, které vyžaduje speciální manipulaci. Přidání nové možnosti doručení tedy neznamenalo jen jednoduché rozšíření nabídky, ale především nutnost přizpůsobit celý systém výpočtu a dostupnosti jednotlivých metod dopravy,“ vysvětluje Petr Kočí. Důležitým faktorem bylo i to, že BAUHAUS expeduje z více skladů. Pokud zákazník objedná více produktů najednou, může každý z nich pocházet z jiného distribučního centra, což dále komplikuje možnosti doručení na jedno výdejní místo. K tomu se přidávaly limity jednotlivých přepravců, omezené kapacity výdejních boxů a požadavky na doručování nadrozměrného zboží.
Technické řešení přineslo zásadní posun
Zavedení výdejních míst je výsledkem dlouhodobé intenzivní práce na vývoji nového systému. BAUHAUS se zaměřil na to, aby proces výběru dopravy byl co nejvíce intuitivní pro zákazníky, ale zároveň dokázal efektivně pracovat s logistickými specifiky jednotlivých produktů. „Dát zákazníkům možnost volby dopravce nebylo jednoduché – samotné technické řešení vyžadovalo důkladnou přípravu. Nakonec jsme vytvořili flexibilní systém, který odděluje výpočet ceny přepravy od výběru dostupných dopravců podle velikosti, váhy a skladové dostupnosti. Díky tomu jsme nejprve loni integrovali PPL Smart a začátkem letošního roku také Zásilkovnu,“ doplňuje jednatel společnosti BAUHAUS.
S více než 15 000 výdejními místy po celé republice mají nyní zákazníci výrazně větší flexibilitu při plánování doručení. Tato změna okamžitě vedla ke zvýšenému využívání výdejních míst, která se stala jednou z nejpopulárnějších metod dopravy. „Zákazníci si nové možnosti okamžitě oblíbili a vidíme, že právě doručení na výdejní místa je nyní jedním z nejčastěji volených způsobů dopravy. Možná to vypadá jako detail, ale právě tyto lokální optimalizace nás odlišují od konkurence,“ dodává Kočí.
Více naleznete na bauhaus.cz
Nový komentář