Untitled-collage-1-.jpg

Moderní a kvalitní tkaniny patří rovněž k silným stránkám Burberry. Zatímco jeden čas byla móda, kterou Burberry nabízelo, považovaná za luxusní oděvy pro osoby ve středním věku, nyní se značce podařilo znovu přilákat mládež.
profimedia-0471202367.jpgLidé na novou módu začali podle Riccarda Tisciho reagovat až po třech sezónách. „Je to těžká práce, až teď se teprve cítím na svém místě komfortně a rozumím Londýnu, který se proměnil. Klasický trench coat s kostkovanou podšívkou bude navždy ikonickým kouskem Burberry, ale společnost se změnila, svět se mění a lidé teď chtějí nosit různé věci a nezáleží na tom, z jaké země pochází,“ řekl po přehlídce TisciUntitled-collage-2-.jpgOriginalita a autentičnost jsou aspekty, ve kterých dnes designéři vynikají. V konkurenčním prostředí jsou skuteční módní tvůrci a rozhodně se nedá mluvit o tom, že jsou jen dělníky značkové módy. Když Tisci mluví o tom, že kolekci spojuje s dědictvím Burberry, má tím na mysli viktoriánské kořeny jejího zakladatele. A viktoriánská éra je něco, co Tisciho od počátku jeho kariéry fascinuje. Můžeme ji spatřovat například v prodloužených střizích nebo v krajkách a volánech. Celá kolekce je vhodná na běžné nošení, i když se vám mohou některé střihy zdát extravagantní, jak říká Tisci: „Svět se mění!“ Je jen na vás, zdali se budete měnit s ním.

Untitled-collage.jpg

Reklama