Moderní a kvalitní tkaniny patří rovněž k silným stránkám Burberry. Zatímco jeden čas byla móda, kterou Burberry nabízelo, považovaná za luxusní oděvy pro osoby ve středním věku, nyní se značce podařilo znovu přilákat mládež.
Lidé na novou módu začali podle Riccarda Tisciho reagovat až po třech sezónách. „Je to těžká práce, až teď se teprve cítím na svém místě komfortně a rozumím Londýnu, který se proměnil. Klasický trench coat s kostkovanou podšívkou bude navždy ikonickým kouskem Burberry, ale společnost se změnila, svět se mění a lidé teď chtějí nosit různé věci a nezáleží na tom, z jaké země pochází,“ řekl po přehlídce TisciOriginalita a autentičnost jsou aspekty, ve kterých dnes designéři vynikají. V konkurenčním prostředí jsou skuteční módní tvůrci a rozhodně se nedá mluvit o tom, že jsou jen dělníky značkové módy. Když Tisci mluví o tom, že kolekci spojuje s dědictvím Burberry, má tím na mysli viktoriánské kořeny jejího zakladatele. A viktoriánská éra je něco, co Tisciho od počátku jeho kariéry fascinuje. Můžeme ji spatřovat například v prodloužených střizích nebo v krajkách a volánech. Celá kolekce je vhodná na běžné nošení, i když se vám mohou některé střihy zdát extravagantní, jak říká Tisci: „Svět se mění!“ Je jen na vás, zdali se budete měnit s ním.

Reklama