pohreb-az-zitra.jpgFoto: Profimedia

Pohřby se povětšinou nesou v duchu důstojnosti a vkusného posledního rozloučení. Ruská pohřební společnost zřejmě věří okřídlenému bonmotu, že sex prodává. Dokonce i po smrti. Alespoň soudě podle focení, při kterém si najala spoře oděné ženy, aby tančily kolem rakví a propagovaly její služby.

Za svou velmi odvážnou reklamu sklidila pohřební společnost silnou vlnu kritiky veřejnosti. Jejich propagační klip byl označen za nevkusný a urážlivý. „Skutečnou hrůzou je to, že lidé ztratili všechny hranice,“ zaznělo v jednom z komentářů. „Svět se zbláznil," uvedl další. Jiný kritik tvůrcům vytýkal, že reklama je nesmírně urážlivá pro ty, kteří se chtějí rozloučit se svými milovanými.

Kampaň vytvořil 29letý manažer sociálních sítí Albert Mazzafarov a šéf společnosti Vasilij Lukovnikov, bývalý vojenský důstojník. „Máme vlastní tým kvalifikovaných agentů, kteří dohlížejí na organizaci pohřbu v každé fázi – od papírování až po obřad. Moje práce je spjata s truchlivými událostmi, které se dějí v životě každého člověka, proto mohu jako specialista v tak těžkém oboru pomoci při kvalitní organizaci pohřbu,“ uvedl Mazzafarov v reklamní kampani. Těžko říci, jestli pánové zvolili pro tyto účely ten vhodný způsob propagace.

Zdroje: Profimedia, NY Post

Reklama