Nový designový butik Nespresso totiž nabízí zcela ojedinělý zážitek z nakupování, jehož součástí nejsou klasické pokladny a prodavači, ale hlavně kávoví specialisté a experti, kteří návštěvníky provedou exkluzivním světem kávy.
5ad09ce6bc938obrazek.png

Moderní a designový prostor jedinečného butiku přinese zákazníkům příležitost objevovat rituály ochutnávání kávy, nejnovější designové stroje Nespresso i aktuální doplňkové kolekce či limitované edice. Kávoví specialisté je seznámí s výjimečným příběhem Nespresso, který začíná kávovníkem a 5ad09d4d14cb0obrazek.pngkončí požitkem z šálku kávy. Nový koncept Nespresso Boutique byl navržený oceňovanou společností Universal Design Studio, zaměřenou na architekturu a interiérový design. Celý koncept vzniknul v duchu motta Celebrate the Coffee moments, kdy cílem není klasický prodej, ale především skvělý zážitek z nakupování. Kromě působivého interiéru, laděného do příjemných přírodních barev, k němu dopomáhají i specialisté, kteří návštěvníky provázejí unikátní cestou kávy Nespresso. „Nespresso nabízí úplně jiný koncept nakupování, než na který jsme byli doposud zvyklí. Zákazníci mají k dispozici velmi moderní a atraktivní butik v oblíbeném pražském nákupním centru Nový Smíchov ve stylu, který umocní zážitek z kávy, neboť v centru největší pozornosti stojí káva jako taková a nakupování se zde stává součástí zážitku u šálku kávy,” vysvětluje Andrea Petrová, Marketing Manager Nespresso Česká a Slovenská republika. A na co konkrétně se mohou milovníci kávy v unikátním butiku těšit? Hned u vstupu je kávoví odborníci přivítají s šálkem kávy a zákazníci se ocitají v tzv. Engage Zone. Druhá zóna, tzv. Explore Zone zve návštěvníky na samotnou cestu poznání – mohou objevit nové chutě káv či limitovaných edic, porovnávat své chuťové preference nebo odhlalit novinky na poli kávovarů a příslušenství. Ochutnat mohou i dvě kávy za sebou, aby lépe porozuměli chuťovým rozdílům, kterými disponuje celá škála 24 směsí káv. Poznávání se meze nekladou, proto je možné zkusit si zaexperimentovat s kávovými recepty a naučit se odborně pozdvihnout své běžné kávové chvíle. Právě pro tyto experimentální zážitky je k dispozici tzv. Involve Zone, klidná zóna v zadní části butiku s dominantním prvkem tzv. Kitchen Lab. Zde se mj. realizují nejrůznější akce pro členy Clubu Nespresso. V butiku zákazníci nenaleznou pokladny, které představují určitou bariéru mezi odborníkem a zákazníkem. Kávoví specialisté jsou vybaveni tablety, což jim umožňuje plnou mobilitu a realizaci jakékoli objednávky během odhalování kouzla světa kávy a nákup se v mezičase připravuje. Samozřejmostí je i služba Pick-up, díky které si mohou zákazníci na pobočce vyzvednout své kávové kapsle, které si předtím objednali v e-shopu značky Nespresso či recyklační zóna, kde lze zdarma odevzdat použité kapsle Nespresso
5ad09d2c2421eobrazek.png

Závazek udržitelnosti, ke kterému se Nespresso hrdě hlásí, je patrný i v designu butiku. Zahrnuje totiž materiály s moderním a trvale udržitelným designem včetně prvků vyrobených z kávových zrn z továrny Nespresso přímo ve Švýcarsku. Stejně tak Nespresso neslevilo ze svého cíle do roku 2020 poskytnout 100 % sběrné kapacity pro použité kapsle, aby se použitý hliník efektivně využil a nezatěžoval životní prostředí.

Zcela nový butik o rozloze 92 m2 je otevřen vždy od 9 do 21 hodin v přízemí OC Smíchov, v blízkosti parfumerie Douglas, obchodu iWant a butiku Swarovski. Značka Nespresso zastoupená na české trhu od roku 2006 bude od dubna letošního roku disponuje celkem pěti butiky, jedním v Brně, a čtyřmi v Praze. Nespresso po celém světě otevřelo již 707 butiků v 67 městech a 430 městech.5ad09d03dac10obrazek.png

Více informací naleznete na firemních stránkách Nestlé Nespresso: www.nestle-nespresso.com

Reklama