V tomto článku jste si mohly přečíst první část prezentace mého obchodu, a jak jsem slíbil, tak i plním a dnes přicházím s druhou částí... tedy s pokračováním mého povídání o internetovém obchodě www.styltex.com.
Jak už jste možná vyčetly z řádek, vytvořili jsme poměrně rozsáhlé internetové dílo, které se prakticky dva roky pouze vylepšuje, programuje a plní zbožím. Nejde přitom jen o klasickou nabídku ve stylu koukni na cenu a kup....
Součástí našeho obchodního domu jsou naprogramované virtuální programy, kde si zákazník ladí objednávku „na tělo“ .
Například: když si chcete koupit záclonu, musíte si ji někde nechat ušít. V některých řetězcích je nabízeno šití zdarma, ale nenechte se mýlit, vy jim ty peníze stejně zaplatíte. V navýšené ceně, v řasicích páskách, v olůvkách… v tom, co k zácloně patří, a vy to jen moc nevidíte. U nás máme nyní také šití přes internet zdarma. Ale vše kolem je jiné.
Vyberete si látku a zadáte rozměry, na které chcete, aby byla ušita. Potom (pokud chcete – jinak je už vše přednastaveno) si můžete vybírat z více než třiceti druhů řasicích pásek s různými poměry řasení, a to byste koukaly, jaký je potom rozdíl ve spotřebě materiálu a v konečné ceně. Nu a nakonec Vám zase jen přijde faktura a vzorek a po zaplacení přijde v krabici ušitá záclona, která zdaleka nemusela stát moc peněz ale je přesně na Vaše okno.
Co se týká sortimentu, nabízíme skoro všechno. Záclony, závěsy, záclo
Říkali jsme si ve firmě, že když zákazník koupí u naší konkurence třeba roletu a zlomí se mu nějaký plastový komponent (toto se reálně stalo), nebude muset celý nešťastný zaplatit za takový doplněk třeba 40 Kč (pokud mu jej konkurence vůbec bude ochotna sehnat), ale objedná si jej u nás za 70 halířů. Protože kultura podnikatelů se ještě tvoří a jsou věci, na kterých se vydělává, a jsou věci, které se nazývají starost o svého zákazníka a toho se snažíme držet.
Nabízíme tedy opravdu ucelený sortiment (alespoň se o to snažíme) a pokud to jen trochu jde, snažíme se vyhovět každému. O tom, že jsme vyšli správným směrem, svědčí skutečnost, že německé společnosti sdružené kolem tzv. Decoteamu (6 výrobců textilu a bytových doplňků) pověřily naši společnost rozšířením internetového obchodního domu do sedmi států Evropské unie, které zastřeší. Před deseti lety jsme byli jen bytové studio s dvacetitisícovým „kapitálem“a tehdy by s námi tak obrovské společnosti stěží jednaly na úrovni majitelů!
Jinak jsme vytvořili i sekci BAZAR, kde vyprodáváme zboží starších kolekcí, a to v cenách okolo 100 Kč za metr (vždy zasíláme nejdřív vzorek).
Je pravdou, že spousta výrobců, se kterými se naše společnost spojila, má plné sklady nepoužitého a neprodaného zboží, které je vysoce kvalitní, jen už se třeba nevyrábí, a tak se stáhlo. Bylo nám líto vidět, jak si lidé kupují levné a silně nekvalitní látky na tržnicích, nebo u naší konkurence látky z Asie. Přitom kvalitní zboží leželo ve skladech a prakticky šlo jen o to, kdy ho výrobci spálí. U nás v sekci Bazar máte již nyní možnost nakoupit alespoň zlomek z těchto výprodejů, které jak doufám ještě notně zvětšíme.
Splníme si tak svůj sen, že každý zákazník nezávisle na ceně u nás najde to, co ho opravdu potěší a zútulní mu jeho domov.
Přijďte k nám a alespoň si naši práci prohlédněte….
Ing. Karel Smejkal jednatel
www.styltex.com
Nový komentář
Komentáře
stránky jsou opravdu bombastický - o nabídce nemluvě. Jen si nějak nevěřím při "měření". Je možná návštěva návětěva vašeho pracovníka, který provede zaměření, případně poradí, konzultuje...?
Těmi stránkami jsem naprosto ohromená
, a proto mě překvapilo, že se tady vůbec nediskutuje.
oprava: ne dekoratiní,ale dekorativní
Jsou to opravdu jedinečné stránky se spoustou věcí,které se jinde nevidí - virtuální programy, šití na míru atd. Chtěla jsem si ale vybrat nějaký polštářek - dekoratiní na sedačku a žádný jsem nenašla. Tak kdyby někdy byly, bylo by to prima.
Jinak hodně štěstí a pokračujte.