Svou privátní značku K-take it veggie zde představí také společnost Kaufland, generální partner celé akce. „Velmi nás těší, že se můžeme podílet na pořádání tohoto oblíbeného festivalu a návštěvníkům zároveň nabídnout produkty naší vlastní značky určené nejen veganům,“ říká Renata Maierl, tisková mluvčí Kauflandu.

Příchozí mohou navštívit velké množství stánků, seznámit se s řadou novinek rostlinné gastronomie a životního stylu i s projekty na ochranu zvířat nebo se zúčastnit zajímavých workshopů. 

Společnost Kaufland, pro niž je zdravý životní styl a šetrný přístup k životnímu prostředí jednou z priorit, na Veggie Náplavce nabídne celou řadu novinek. Všechny poskytují plnohodnotnou alternativu masných či mléčných produktů, mnoho z nich je navíc v bio kvalitě. „Vnímáme, že se stále více lidí chce stravovat zdravě, a dává přednost rostlinné alternativě. Jejich potřebám vycházíme vstříc právě prostřednictvím naší exkluzivní značky K-take it veggie. Zákazníci pod ní najdou široký sortiment nejmodernějších produktů rostlinné výroby od pomazánek přes alternativy uzenin, sýrů a tvarohů až po hotové pokrmy,“ vysvětluje Renata Maierl. Všichni, kteří v neděli zavítají ke stánku Kauflandu, budou moci zdarma ochutnat například ovocné nebo zelené smoothie, široký sortiment veganských pomazánek na žitném nebo špaldovém chlebu, jogurt s müsli či hummus se zeleninou.

Řada produktů pro vegany je však pouze jednou z aktivit Kauflandu v oblasti zdravého životního stylu a trvalé udržitelnosti. Společnost také cíleně předchází plýtvání s potravinami, dlouhodobě a intenzivně snižuje množství používaných plastů a místo nich používá materiály šetrné k životnímu prostředí, využívá energeticky úsporné technologie a vedle svých prodejen buduje komunitní zahrady nebo stavbou hmyzích hotelů podporuje ve městech biodiverzitu.  

Reklama