Základem je používat šampóny bez silikonů a kondicionéry, které nezatěžují vlasy, nejlépe jen do konečků. Na jemné vlasy doporučujeme například šampón Klorane s mátou vodní, šampón pro objem od Nobilis Tilia, BIG či Wasabi Shan Kui od Lush nebo šampón s makadamovým olejem od Sisley.

Druhým bodem je sestřih. Pro jemné vlasy nejsou nejlepší dlouhé střihy. Naopak s kratšími působí účes bohatším dojmem. Zkusit můžete vlasy pod ramena, mikádo nebo nějaký extra krátký sestřih. Každé ženě sluší něco jiného. Rozhodně ale platí pravidlo, že čím kratší vlasy, tím většího jde dosáhnout objemu.

 
Můžete se zkusit inspirovat trendy účesy celebrit:
 
Bob
Tento sestřih nejenže přidá na objemu vašim vlasům, ale také dodá styl jakémukoliv outfitu. Navíc se objem zvětší vždy, když uděláte mírný pohyb, protože se do pohybu dají i vlasy. Nejobjemněji vypadají, pokud sedí nad límcem.

Kat Graham, Jourdan Dunn 

Soft Pixie
Je důležité najít tu správnou délku, která bude vyhovovat hustotě a struktuře vlasů. Někdy může být ta správná ta skoro nejkratší. Hodně záleží na jednotlivcích. Pokud máte řidší vlasy, volte delší variantu tohoto střihu, aby vám nebyla při některých pohybech vidět holá místa na hlavě. Obzvláště ve chvílích, kdy máte mastnější vlasy. Raději tedy kratší strany a delší vršek, se kterým si pak můžete hezky pohrát.

Scarlett Johansson, Gabriela Lašková 

Mikádo
Pokud máte rády styling vlasů, je tohle ten pravý sestřih pro vás. Můžete vlasy nechat rovné nebo přidat vlny. Důležité je, aby zůstaly rovné konce. Tento sestřih je skvělou volbou, pokud si chcete zachovat delší délku, která se dá ještě dát do culíku a bude končit daleko pod ušima.

Anne Hathaway, Reese Witherspoon

Stejná délka
Určitě jste někdy byly u kadeřníka, který vám vlasy sestříhával po jednotlivých vrstvách. To však není to nejlepší řešení, pokud máte jemné vlasy. V tomto případě je daleko lepší zastřihnout všechny vlasy do jedné délky. Ať už jde o bob nebo délku vlasů na ramena, budou rozhodně vypadat bohatší.

Katy Perry, Katie Holmes

Foto: Profimedia

Čtěte také:

Reklama