Milé žínky Inky,
já asi holt nemám štěstí. Přestože nenakupuju u vietnamských obchodníků a snažím se své pracně vydělané korunky investovat správně do značkových věcí, tedy hlavně obuvi a sportovního vybavení. Je MI to často na nic ---- Loni jsem nádherně reklamovala 3/4 elasťáky od firmy GINA, kde po víkendu vypadaly jak starý opraný hadr a pustili oka... Firma MI napsala že má materiál atestovaný a bylo Po ptákách. Zajímavé je, že MI ani TU atestaci neposlali:-). Nechtělo se MI kvůli 460 Kč vířit vody a platit vlastní posudky. Tak jsem to zabalila 3/4 donosila a v jednom mám jasno. U téhle firmy už si nic nikdy nekoupím!!!
To samé se MI stalo se super boty do mustangu 1750 Kč Po slevě, super kup, kožené apod. Po půl roce, kdy jsem je nosila asi tři měsíce a tři měsíce odpočívaly v krabici přes zimu, se MI celé odlepily do podrážek a kůže se MI nějak loupala. Takže vlastně ani kožené nebyly jen špičky, to mě fakt dostalo. Prodavač MI oznámil, že Po 6 měsících MI stejně reklamaci neuznají, tak na co je doba reklamace 2 roky?
Fakt MI připadá, že jsem padlá na hlavu. A nebo oni?
Kočička
No vida. To já bych kvůli 460 Kč vodu vířil. Je to zrovna suma, kterou mám na účtu a kdyby tam nebyla, bylo by to ještě víc v loji než je to teď!:) Naštěstí elastiky nenosím, tak snad utratím ty peníze za jídlo.:))
Nový komentář
Komentáře
Alenka0010: tak to je to samý....
edith1975: vždyt jsem to do té reklamace dala a tohle mi odpověděl výrobce:-)
Někteří prodejci jsou otrlí a můžete vyhrožovat, čím chcete. Já takhle reklamovala značkové tričko, po prvním vyprání (samozřejmě dle návodu, jak jinak) ztratilo barvu a srazilo se o třetinu. Reklamaci vyřídili na prodejně až po měsíci s tím, že jsem tričko špatně vyprala. Pohrozila jsem ČOIkou, bezvýsledně. Tam mi stejně řekli, že bych musela tričko poslat na rozbor, který bych musela zaplatit. Takže jsem triko vyhodila do koše a do dotyčného obchodu od té doby nechodím
.
S tím masem to je fakt humus, asi budu vegetariánem.
já si hned volám vedoucího. Ted z jiného soudku""""
vem si kamarádka koupila maso a u pokladny si všimla s manželem ,že ze sáčku teče zelená voda. No maso asi v rozkladu. A prodavačka z inter......utekla od pokladny s masem a schovala se . A oni čekali, hygiena o to neměla zájem ,ale přijela policie. CHyba byla v tom, že to maso nezaplatili a neměli jako důkaz.Hodně na sebe upozornili, ale chtěla aby všichni věděli, jaké maso prodávají, pak přišel celou věc sklidnit vedoucí, který jim řekl, at to hlavně nikde neříkají. No super: takže kdo chce maso tak raději u řezníka, než si koupit draze žloutenku.
Asi bych se nenechala tak lehce odbýt,ale ono se to lehko říká,že jo,horší je pak fakt,že se člověk nechce dokola dohadovat....já si většinou nechávám zavolat vedoucího....už to i zabralo nebo pohrozit ČOI-kou.
Po ptákách měli mít oni, ne ty!
Tady dle mého byla reklamace na místě, jestli po víkendu vypadaly takhle, a nevytírala jsi s nima schody
Kocicka: záleží na ceně výrobku, jestli stojí za to se pouštět do boje
když si představim, co bych musela dát za posudek apod...a případné soudy tak na to kašlu
jo jo ale někdy člověk nemá sílu se dohadovat a prostředky cpát do takových věcí, u kterých v konečném stádiu neví jak opravdu dopadne...
to ja bych teda vyřila a nenechala si to líbit
Mě už se teda 460korun zdá docela dost na víření vody...to bych jim i zavařila
Jo jo, vířit vodu je potřeba. Ale někdy člověk prostě fakt nemá sílu a také si řekne, že by s tím bylo víc vydání než se na to prostě okamžitě a hned vykašlat.
Tak to já bych taky vodu vířila, 460 Kč mi připadá dost. Boty jsou kapitola sama o sobě.
kvůli 450kč bych asi povik netropila ,na druhou stranu já vyhazuju paragony u levnějších věci,takže smůla i kdybych se chtěla vykřičet.Ale druhej den,to je síla.
paviocko: Dekuji za povzbuzeni :) stejne budu pripravena na nejhorsi, kez by to vyslo jako ve Vasem pripade
Ja bych se jen tak nevzdala svych tezko nabitých penez, ja bych tam ztropila tokový cirkus, ze by si to hodne rozmyslili!!!!
Ewig: Humanic je snad jediná prodejna bot, kde mi vyšli naprosto vstříc a boty (které jsem milovala a myslela, že to vyřeší drobounká oprava - po 2 měs od nákupu) mi vyřešili do 3 dnů!!!!! Vrátili mi peníze naprosto bez řečí a s úsměvem.
Asi záleží na koho zrovna narazíte. Jinak si myslím, že reklamaci bot, které používáte pro účel, ke kterým jsou určené by uznat měli. A pokud někdo napíše, že má atestaci na nějaký výrobek, tak bych trvala na jejím předložení.