Obliba nikotinových alternativ mezi českými kuřáky stále roste. Popularitu si v uplynulých letech získal především zahřívaný tabák. Imperial Brands v souladu s tímto trendem přichází s novou generací zařízení na zahřívaný tabák – PULZE 2.0, které nabízí kompaktnější design a větší kapacitu baterie umožňující více než 25 užití na jedno nabití.

Zařízení na zahřívání tabáku PULZE 2.0 navazuje na svého předchůdce, který se v Česku prodává od roku 2021. V roce 2022 PULZE získal ocenění Volba spotřebitelů za nejlepší novinku roku.

642c1757aeafdobrazek.jpg

„Česká republika společně s Řeckem patřila mezi první evropské trhy, kde bylo zařízení PULZE uvedeno na trh. Jako Imperial se i nadále zavazujeme pokračovat v inovacích a přinášet relevantní produkty pro naše zákazníky. Věříme, že PULZE 2.0 naváže na úspěch první generace produktu,“ uvedl Adam Palovič Multicategory Brand Manager Imperial Brands CR.

PULZE 2.0 si zachoval svou eleganci i kompaktnost. Design zařízení nově provázejí tři unikátní barevná provedení – Rich Bronze, Midnight Mocha, Deep Teal. U první generace PULZE si většina zákazníků (53 procent) oblíbila bronzovou variantu Copper.

642c172dcd2bfobrazek.jpg

PULZE 2.0 nabízí i technologické inovace, které uživatelům zjednodušují jeho používání a zajistí větší výkon zařízení. Nejvýraznější změnou je větší kapacita baterie umožňující více než 25 pětiminutových užití na jedno nabití bez ohledu na počet potáhnutí. Pomocí běžného USB-C kabelu se zařízení plně dobije za necelých 90 minut a díky řešení „vše v jednom“ jej lze okamžitě a bez dalšího příslušenství používat.

PULZE 2.0 na rozdíl od konkurenčních výrobků nabízí režim uzamčení, díky kterému se uživatelé nemusí bát samovolného spuštění, zatímco jej mají uložený v kapse nebo v kabelce. Výhodou je také integrovaný nástroj pro rychlé čištění. Údržba zařízení je tak možná kdykoli a kdekoli, ať už v kanceláři nebo na cestách.
Zařízení PULZE 2.0 tabák nespaluje, pouze zahřívá. Zahřívání zajišťuje, že se z tabáku uvolňuje nikotin a aroma, ale na rozdíl od klasických cigaret produkuje aerosol místo nepříjemného kouře.

642c17461a600obrazek.jpg

„Je skvělé vidět, že spotřebitelé mění své návyky a zaměřují se na alternativní produkty namísto klasických cigaret. To vše by pochopitelně nebylo možné bez našich partnerů, kteří s námi sdílejí stejnou vizi a podporují nás v této transformaci“, dodává Adam Palovič, Multicategory Brand Manager Imperial Brands CR.