„Zvyšující se popularita Černého pátku mezi našimi zákazníky nás i letos přiměla protáhnout slevové akce na několik dní. Češi na Černý pátek rekordně nakupovali, ve srovnání s loňským rokem šlo o nárůst o XY %. Naši zákazníci během pátečního slevového dne/slevového víkendu utratili zhruba dvojnásobek toho, co v předvánočním období připadá na běžný den,“ říká tisková mluvčí Mall Group Pavla Hobíková.

Bezkonkurenčním trhákem se stal segment elektroniky. Mezi nejprodávanější produkty patří televizory, jejichž prodeje rostou ve srovnání s loňským rokem o více než sto procent. Češi se připravují na nový vysílací standard a rozhodli se spojit příjemné s užitečným a pořizují nový televizor sobě a svým blízkým pod stromeček. K nejčastěji objednávaným modelům patří Sony KD-55XF7596 s 4K Ultra HD a úhlopříčkou 139 cm (55”). Velmi dobře se také prodávají televize Samsung s technologií QLED a OLED televize LG a Philips. Mall.cz je na ten největší nápor, který ještě očekává, připravený a dostatečně předzásobený. Skladem má tisíce kusů od různých modelů.

Zájem roste také o chytré telefony a tablety. Tento sortiment si pod stromečkem přeje najít i čím dál více dětí. Zákazníci také více investují do designových domácích spotřebičů, k těm nejoblíbenějším patří kávovary DeLonghi, pračky AEG nebo parní čističe Kärcher.

K vánočním bestsellerům patří hračky, a sice čím interaktivnější, tím lepší. K nejprodávanějším patří stavebnice Lego a Duplo a opětovný boom zažívají také produkty s pohádkovými motivy Frozen. Šampionem letošní sezóny je zatím Veselé jablíčko od Fisher-Price.

Reklama