MBPFW & glo Opening Cocktail slavnostně zahájí zářijovou edici Mercedes-Benz Prague Fashion Weeku v pátek 30. srpna 2019

Na zahajovacím večeru, který se uskuteční v pátek 30. srpna 2019 v rámci spolupráce na projektu značky gloTM, se s novou kolekcí představí návrhářka Zuzana Kubíčková. „Zatím jsme to tak nikdy nedělali; opening pro nás byl prostě společenskou událostí, kde se setkávají podporovatelé, přátelé a účastníci fashion weeku. Nicméně s prostorem karlínské Invalidovny spontánně přišel nápad propojit zahajovací večírek s prezentací Zuzany Kubíčkové, která se místo klasické přehlídky na mole rozhodla pro víceméně statickou prezentaci v originálně pojednaném interiéru kaple Invalidovny,“ vysvětluje Lukáš Loskot pohnutky ke změně konceptu. „Ke stylu prezentace nás inspirovalo prostředí Invalidovny a konkrétně trochu tajemná energie v její kapli. Prezentaci připravujeme ve stylu krejčovského kabinetu,“ poodhaluje Zuzana Kubíčková.

„Návštěvníci Mercedes-Benz Prague Fashion Weeku budou prvními, kdo si budou moci vyzkoušet limitovanou edici nových zařízení gloTM. Prostředí módy a energie tvůrců nás baví, a proto kromě MBPFW spolupracujeme také s návrhářským duem LAFORMELA. Ta navrhla nové uniformy pro naše hostesky a pouzdra, která naše zařízení na zahřívání tabáku povyšují na skutečný designový doplněk,“ říká k podpoře módy generální ředitel British American Tobacco Steven Donaldson.

Zahajovacímu večeru MBPFW dodá patřičný lesk také exkluzivní značka MUMM. „Filozofii šampaňského domu G. H. Mumm shrnul Georges Hermann de Mumm sloganem „Jen to nejlepší“. V módě se koncentruje progres, odvaha a kreativita, a přesně to nás s šampaňským MUMM baví. Je nám ctí oslavovat originální módní počiny a práci designérů,“ uvádí Dagmar Rychterová, brand manager společnosti Jan Becher Pernod Ricard.

Kompletní program a podrobnosti k jednotlivým akcím najdete na MBPFW.COM

Vstupenky jsou v prodeji prostřednictvím portálu GoOut

Reklama