Před pár lety jsme začátkem prosince koupili sedací soupravu, tmavohnědou, rohovou… Na jednom konci zakončenou do oblého sedáku, prostě krásnou… ale po pár týdnech se začaly v místech, kde se nejvíc sedává, tvořit na potahu žmolky, což se mi tedy nelíbilo a rozhodla jsem se to reklamovat… paní vedoucí z nábytku se na základě písemné reklamace přijela podívat, co a jak, vyptávala se na děti, na zvířata, a že to ještě nikdo jiný nereklamoval.
Děti jsme měli, ne už tak úplně malé, zvířata žádná, prostě jsme jen sedačku používali k tomu, k čemu je určená, k sezení … Tak jsem se tedy dohodly, že nám sedačku vymění za jinou stejnou s tím, že pokud se vyskytne stejný problém, vrátí nám peníze. Moc se mi do toho nechtělo, dalo se předpokládat že stejný potah bude stejně žmolkovatět, a když už dám za sedačku spoustu peněz, nebudu přece na ní cpát nějaké přehozy, aby se zakryl nekvalitní potah.
Předpoklad se samozřejmě vyplnil a sedačka začala opět žmolkovatět. To už paní vedoucí tak vstřícná nebyla, postupné domlouvání skončilo tím, že telefonem sdělila, že už s námi bude jednat jen prostřednictvím právníka a u soudu. Vzdát jsme to nechtěli, tak jsem spoustu večerů strávila sudováním práv spotřebitelů v jednom spotřebitelském časopise, radila se na ČOI, kam jsem nakonec zaslala stížnost. Dostala jsem vyrozumění, že nebylo ze strany prodávajícího postupováno správně a že bude za toto jednání postižen… A jednoho dne přišel dopis od paní vedoucí z nábytku, ať dne toho a toho přivezeme reklamovanou sedačku a že nám budou vráceny peníze. Docela by mě zajímalo, jaký postih tehdy dostala za překročení lhůty pro vyřízení reklamace a její nevyřešení…
Tak hurá, reklamace úspěšně vyřízena, ale doma nebylo na čem sedět… Tak jsme sháněli novou sedačku, každá druhá látka se mi už zdála podezřelá… Nakonec jsme si vybrali a nechali vyrobit na zakázku novou rohovou sedačku.
Extra jsem upozorňovala, že sedačka bude umístěna do prostoru a chceme jednu zadní stranu potáhnout stejnou látkou jako celá sedačka (standardně se nepotahují zadní strany stejnou potahovkou, ale jen jakousi černou látkou). Po měsíci jsme pro ní konečně jeli a… kouknu na zadní stranu a vidím černou látku… tak to už se mi skoro chtělo řvát… a co teď… záloha zaplacená a sedačka nedodělaná…
V prodejně navrhovali, ať si sedačku odvezeme, že nám seženou od výrobce tu potahovku a ať si to necháme u čalouníka dodělat. To bylo řešení snad jen pro blázna, aby si hned do sedačky za tisíce nechal šťourat někým jiným… tak jsem trvala na tom, že nám prostě dopotažení musí zařídit. Argumenty: to bude trvat dlouhou, výrobce je 300 km, to než oni sem pojedou, než to udělají, než to zase přivezou, a ta sedačka je taková atypická, to my neprodáme, když jí nebudete chtít… Odjeli jsme s prázdným autem, druhý den jsem na prodejnu poslala dopis, že pokud do tří týdnů nebude sedačka hotová, chci vrátit zálohu a o sedačku dál nemám zájem… trvalo to snad týden a volali, že je vše hotovo, ať si přijedeme. Tak jsme přijeli, bylo hotovo a sedačka úspěšně slouží do dnes.
Celá ta anabáze trvala bezmála rok, stálo to dost času a nervů, ale proč za svoje peníze nemít přesně to, co chci.
Tak pevné nervy podobně postiženým zákazníkům. Jatunka
Už je to dnes takové monotónní a to nám to tak hezky začalo.:) Ale jsem rád, že čtenářky ženy-in se umí ozvat a jdou si za svým. Jen mě fascinuje, že všechny historky jsou o tom, jak jste to vyřešily! Nikde žádní chlapi! To jsou ti vaši tak dobrosrdeční, umluvitelní a poddajní, že nehájí zájmy svojí rodiny?:))
Nový komentář
Komentáře
My máme pohovku z IKEA a jsme spokojení
.
Králík do ní hnedka jak byla nová vykousal malou dírku, mohli jsme zkusite reklamovat leda tak toho králíka.
Dírku jsme zašili a na králíka už dáváme bacha.
Taky jsem proto, nenechat si nic líbit a ozvat se, i když z toho třeba budou mrzutosti.
to jsem ráda, že nejsme sami. My koupili sedačku a doma zjistili, že je boční strana pořezaná. Firma E.... z Brna nám řekla, že to potrvá dlouho než bude další. Ale člověk se musí ozvat. Manžel řekl, že koupil sedačku na sezení a né na to, aby se na její část díval tři měsíce. Šlo to! Ne rychle ,ale vyřídili to.
Vera.Macík: Zatím jen pro pražské, v Brně se teprve staví. Bojím se, bojím, že je to stejná "třída" jako stávající obchody s nábytkem.
jj mám stejnou zkušenost
Tak to už bych tu sedačku nechtěla..přestala by se mi líbit
Nábytek kika je tu pro Vás, milé dámy!!!
markousek: partner fungoval jako řidič a doprovod ... já jako sekretářka, spisovatelka, telefonistka, tisková mluvčí,právník amatér... no asi to ženský znáte... jaký si to uděláš, takový to máš...
a pro zzuuuku: na zemi jsme rok neseděli, v obýváku dvě stará křesla a mělo to výhodu... nikdo nechtěl vylehávat u televize...
A to chce člověk jenom sedačku, to zase není tak moc, ne?
sedačky jsou kapitola sama pro sebe.A pro redakci:pokud je tam množné číslo tak u toho byl i partner
Jo, s nabykem je to fakt hruza, clovek se nemuze spolehnout ani na sve zname truhlare natoz na cizi, jo, jo
ddeenniissaa: Kde ale nakoupit ten správný nábytek?
Rok bez sedačky?
To je anabáze,to je síla.Ale kam se máme obracet aby jsme nebyli takto napáleni
a nebo jsou bordeláři na paragony
sedačku z Europamoble nebrat, všechen nábytek je tam šmejdový!!!
no přesně chlapům se do toho nechce, radši do zahodí nebo to nechají být než aby se dohadovali s nějaku výřečnou prodavačkou
chlapi mají jenom hodně řečí doma a v restauračním zařízení
georg: mám stejnou zkušenost