Foto: Profimedia
Kromě předpovídání stylových trendů na nadcházející měsíce, nabízejí týdny módy také mnoho nezapomenutelných virálních momentů. Zrovna minulý týden Diesel všechny překvapil vytvořením hory 200 tisíc krabiček kondomů Durex, která byla hlavní dekorací jeho show na milánském týdnu módy.
Návštěvníci přehlídky si mohli po skončení show vzít do kapsy tolik kondomů, kolik se jim zachtělo. Využití Durexu jako módního doplňku dělá nejznámější značce kondomů dobré jméno mezi mladými lidmi, kteří jsou hlavní demografickou skupinou společnosti Diesel pod kreativním vedením belgického návrháře Glenna Martense.
Nyní ale přišla ještě zajímavější podívaná. Na pařížském týdnu módy dánská značka Heliot Emil doslova zapálila svého modela!
V rámci představení kolekce podzim/zima 2023 Connected Forms vykročil na ranvej mimo jiné model v černém ohnivzdorném oversized kompletu, který mu sahal od hlavy až po paty, a hořel. Obličej měl zakrytý maskou a brýlemi.
Značka Heliot Emil byla na trh uvedena v roce 2017 bratry Victorem a Juliem Juulovými a pojmenovali ji po svém pradědečkovi. V Paříži byli letos potřetí a jejich kolekce byla podle Vogue konzistentní s těmi, které ukázali dříve: temná, dystopická a zaměřená na hru proporcí a vývoj materiálu.
Značka je známá svým experimentálním přístupem k módě a tím, že svou kreativitou posouvá její hranice. Nejnovější kolekce je údajně inspirována britským sochařem Henrym Moorem.
Foto: Profimedia
Zdroje: Vogue, abp live, Jing Daily
Nový komentář
Komentáře
Oblečení asi dobré pro hasiče.