Letos je to vůbec poprvé, kdy byla na prestižním Salon de Prêt-à-Porter Paris® udělena cena výrobce domácích spotřebičů v oblasti módy!!! Líbí se vám barevné spotřebiče??? Pojďte se inspirovat a přečtěte si více o zajímavé akci!
Společnost Electrolux udělila svou v historii první cenu v oblasti módy – Electrolux Fashion Award - prestižní dánské módní a designové značce Pauw. Stalo se tak během stého ročníku Salonu Prêt-à-Porter v Paříži. Na druhém a třetím místě skončily značky Marc Cain a Jean Paul Knott Homme.
Během slavnostního večera, který se konal v sobotu 3. září, se představilo osm nominovaných módních značek: Pauw, Jean Paul Knott Homme, Pablo, Rene Dhery, Another Woman, Marc Cain, PSSY a La Petite Française.
Dánská značka Pauw usiluje o nejvyšší kvalitu svých výrobků vysokým standardem s důrazem na detail a jedinečným a čistým designem. Podle verdiktu poroty právě ona nejvíce koresponduje s hodnotami společnosti Electrolux a designem jejích spotřebičů, kterými jsou: intuice, jednoduchost, čistota, svoboda, uklidňující a civilizující se. Tyto hodnoty byly definovány na základě rozsáhlého spotřebitelského průzkumu doposud realizovaného v tisíci evropských domácnostech.
“Konkurence byla obrovská,” říká Ulrich Gartner, vice prezident pro komunikaci Electrolux Europe. “Všichni nominovaní představili výjimečný design sdílející naše vlastní hodnoty. Nakonec ale porota vybrala značku Pauw, která podle nich nejvíce koresponduje s hodnotami společnosti Electrolux. Cítíme, že kolekce této značky skvěle zapůsobí na naše zákazníky.“
Cenou pro vítěze je výroba sezónního katalogu představujícího kombinaci spotřebičů Electrolux a kolekce oblečení zdarma. Druhý oceněný Marc Cain obdrží model vzorované chladničky Electrolux, jeden ze čtrnácti, které byly na Salonu vystaveny. Zástupci značky Jean Paul Knott Homme, která se umístila na třetím místě, získají spotřebič Electrolux podle vlastního výběru do své dílny.
Letošnímu ročníku prestižní výstavy Salon Prêt-à-Porter Paris®, jež určuje trendy pro rok 2006, dominovaly tři základní směry: Wonderland (Krajina zázraků), Waterland (Vodní krajina) a Primitiveland (Divoká krajina). Těchto linií se bude držet také Electrolux při přípravě kolekce chladniček pro letní sezónu 2006. Přiblížení se světu módy znamená pro Electrolux další impulz při vytváření designu domácích spotřebičů a zahájení užší spolupráce při jejich vývoji s módními tvůrci.
Letos je to vůbec poprvé, kdy byla na prestižním Salon de Prêt-à-Porter Paris® udělena cena výrobce domácích spotřebičů v oblasti módy. O to více je potěšující, že je s touto premiérou spojena společnost Electrolux. Vedle zlepšování technických a uživatelských parametrů tak bylo potvrzeno, že vývoj domácích spotřebičů směřuje k eleganci a stylu.
Nový komentář
Komentáře
nic moc teda
Možná jsme jen konzervativní a za pár let,v domácnostech našich vnoučat to bude běžné.
Luciš: neco v tom smylsu se mi taky libi, ale tohle je fakt trochu
Mi se to také nelíbí ...
... nechtěla bych to ani zadarmo.
... a to kolečko na těch dveřích, to je kukátko dovnitř?
To je hnusný...
Elektrolux ledničku chci ale buď bílou nebo nerez
tohle mi přijde silně přehnaný
Bridgetj: nebylo by špatné mít automat, ne? Přijde návštěva, každý nahází prachy a vezme si, na co má chuť a nemusíš kolem nich skákat
Trochu moc, ne? I když mně se hrozně líbí retro ledničky, u nás se asi takové nedělaly, ale taková pěkná kulatá celá mentolová zelená s pochromovanou ručkou
já jen mrkla na obrázek (ten spodní) a první co jsem viděla, byla plechová dóza
Až pak jsem zjistila, že to je lednička...
me se libi ciste modra lednice ale tohle je prilis no proti gustu zadny disputat
to bych si do kuchyně nedala..nee