Letos je to vůbec poprvé, kdy byla na prestižním Salon de Prêt-à-Porter Paris® udělena cena výrobce domácích spotřebičů v oblasti módy!!! Líbí se vám barevné spotřebiče??? Pojďte se inspirovat a přečtěte si více o zajímavé akci!

Společnost Electrolux udělila svou v historii první cenu v oblasti módy – Electrolux Fashion Award - prestižní dánské módní a designové značce Pauw. Stalo se tak během stého ročníku Salonu Prêt-à-Porter v Paříži. Na druhém a třetím místě skončily značky Marc Cain a Jean Paul Knott Homme.

Během slavnostního večera, který se konal v sobotu 3. září, se představilo osm nominovaných módních značek: Pauw, Jean Paul Knott Homme, Pablo, Rene Dhery, Another Woman, Marc Cain, PSSY a La Petite Française.

Porota složená ze zástupců společnosti Electrolux z oblasti designu, marketingu a public relations a z evropských módních odborníků, mezi nimiž byli např. Thierry Prévost (Galerie Lafayette Berlin), Claudine Verry (Printemps Paris), Lottie Önnesjö (Modedrive, Stockholm) a Torbjörn Rusck (zástupce švédské značky Ström), byla před hlasováním podrobně seznámena s hodnotami společnosti Electrolux a designem jejích spotřebičů. Tyto informace pak zohlednila při hodnocení soutěžních značek a volbě vítěze.

Dánská značka Pauw usiluje o nejvyšší kvalitu svých výrobků vysokým standardem s důrazem na detail a jedinečným a čistým designem. Podle verdiktu poroty právě ona nejvíce koresponduje s hodnotami společnosti Electrolux a designem jejích spotřebičů, kterými jsou: intuice, jednoduchost, čistota, svoboda, uklidňující a civilizující se. Tyto hodnoty byly definovány na základě rozsáhlého spotřebitelského průzkumu doposud realizovaného v tisíci evropských domácnostech.

“Konkurence byla obrovská,” říká Ulrich Gartner, vice prezident pro komunikaci Electrolux Europe. “Všichni nominovaní představili výjimečný design sdílející naše vlastní hodnoty. Nakonec ale porota vybrala značku Pauw, která podle nich nejvíce koresponduje s hodnotami společnosti Electrolux. Cítíme, že kolekce této značky skvěle zapůsobí na naše zákazníky.“

Cenou pro vítěze je výroba sezónního katalogu představujícího kombinaci spotřebičů Electrolux a kolekce oblečení zdarma. Druhý oceněný Marc Cain obdrží model vzorované chladničky Electrolux, jeden ze čtrnácti, které byly na Salonu vystaveny. Zástupci značky Jean Paul Knott Homme, která se umístila na třetím místě, získají spotřebič Electrolux podle vlastního výběru do své dílny.

Letošnímu ročníku prestižní výstavy Salon Prêt-à-Porter Paris®, jež určuje trendy pro rok 2006, dominovaly tři základní směry: Wonderland (Krajina zázraků), Waterland (Vodní krajina) a Primitiveland (Divoká krajina). Těchto linií se bude držet také Electrolux při přípravě kolekce chladniček pro letní sezónu 2006. Přiblížení se světu módy znamená pro Electrolux další impulz při vytváření designu domácích spotřebičů a zahájení užší spolupráce při jejich vývoji s módními tvůrci.

Letos je to vůbec poprvé, kdy byla na prestižním Salon de Prêt-à-Porter Paris® udělena cena výrobce domácích spotřebičů v oblasti módy. O to více je potěšující, že je s touto premiérou spojena společnost Electrolux. Vedle zlepšování technických a uživatelských parametrů tak bylo potvrzeno, že vývoj domácích spotřebičů směřuje k eleganci a stylu.

Reklama