Ne zcela neobvyklý příběh se stal čtenářce, která se podepsala jako Miluše. Tady nebyla chyba jen v prošlém zboží, ale také v „prošlém provozním“. Přečtěte si první příspěvek k dnešnímu tématu.
K tématu potraviny bych ráda uvedla příběh, který se mi stal před nedávnem v potravinách Albert. Snad to můžu takto jmenovat. Když se u nás před mnoha lety otvíral, byl to velice dobře zásobený obchod, dokonce si vzpomínám, že dostal ocenění obchod roku. Měli tam vždy čerstvé potraviny, prodavačky byly milé a ochotné, jenomže jak se kazila kvalita zboží, tak se kazila i ochota a vstřícnost personálu. Prodavačky se tam střídají jak na běžícím páse, když se jich něco zeptáte, žádná nic neví.
Vyvrcholilo to tím, když jsem kupovala chlazené kuře, protože jsem potřebovala udělat rychlou večeři. Když jsem ho doma rozbalila, ten smrad mě málem porazil. Nechtělo se mi znovu oblékat, ale přece jen jsem se přemohla a šla ho vrátit.
S takovou neochotou jsem se ještě nesetkala. A těch obstrukcí, co kolem toho nadělali, nakonec mi ještě provozní skoro až vynadal, že se mám příště lépe dívat na datum spotřeby. Chápete to? Kuře bylo prošlé, ale proč ho dávaly do regálu? Kolik takových kuřat tam narvali? Myslím, že hodně záleží i na provozním a na personálu, jaké zboží objednává a dává do regálů. O shnilém ovoci a zelenině radši ani nemluvím, kvůli tomu se tam hádám pořád.
Když je čas, tak raději s manželem zajedeme v sobotu na tržnici, kde jsou někteří prodejci ještě poctiví. A pro maso chodím zásadně už jen do masny.
Miluše
Pozn. red: Text nebyl redakčně upraven
_____________
Ano, hodně záleží na provozních. Jen jestli ten provozní ale nemá příkaz ještě od „vyššího provozního“, že to musí prodat., včetně shnilého ovoce a zeleniny :(
Děkuji za Váš příspěvek a přeji nákup jen kvalitních potravin.
Saša
Téma dnešního dne 25. ledna 2012
Potraviny – kvantita versus kvalita
- Jaký je váš názor na kvalitu potravin v našich obchodních řetězcích?
- A co potraviny u vietnamských prodavačů?
- Máte špatné zkušenosti s trvanlivostí a kvalitou?
- Kupujete do zásoby?
- Pěstujete si nějaké vlastní suroviny?
- Cítíte ten znatelný chuťový rozdíl?
- Co říkáte na biopotraviny?
- Co říkáte na neustále zdražování potravin, je úměrné kvalitě?
- Vaříte i „podle peněženky“?
Vše o potravinách, vaše příběhy, názory a komentáře pište na redakční e.mail: redakce@zena-in.cz
Jedna z pisatelek obdrží dárek: Dvě knihy kuchařek. Nahlédla jsem do nich, nejsou špatné :)
Nový komentář
Komentáře
Myslím, že to není otázka jednoho řetězce. Dneska je všude málo lidí a manažeři nutí prodat všechno zboží, často bez ohledu na kvalitu. Protože sami jsou podle toho určitě "hodnoceni". Přesto si nemyslím, že toto je správný trend. Ztrácí se důvěra zákazníků v prodejce. A to je škoda.
Vážená paní Miluše,
Váš příspěvek mne velmi zaujal, neboť pracuji ve společnosti Ahold, která síť prodejen Albert provozuje. To, co ve svém příspěvku popisujete, rozhodně není standardní situace. Prodávat jakékoliv prošlé zboží považujeme v našich prodejnách za velký prohřešek, proto bychom byli velmi rádi, pokud byste mohla upřesnit, o jakou prodejnu se jedná, abychom mohli tuto situaci dále řešit.
Předem Vám děkuji a přeji krásný víkend :-)
S pozdravem
Simona Caidlerová
Kde koupit maso, to je kapitola sama pro sebe. Ve městě máme mizerná řeznictví, kde jsou téměř prázdné pulty, nebo naopak plné, ale několikrát za sebou zmraženého a zase rozmraženého masa, případně rovnou zasmrádlého
Nebojím se koupit maso v Kauflandu, případně, když jedeme někde okolo Globusu
Věrulinka — #7 To se lehce říká.Já si v Albertu koupila salát u pultu a byl zkažený.Podruhé jí říkám,ať mi nedává tu krabičku do fólie,před ní jsem si čuchla a zase byl zkažený.Vrátila jsem ho.Kdyby pohled zabíjel,tak jsem mrtvá.
Já nevím, ale při koupi chlazeného kuřete, čuchnu k němu hned v obchodě
, proč si nosit smrad domu?
mě přijde, že kvalita personálu je taky horší-nevím, možná je to tím, že po prodavačkách už chtěj i cízí jazyky/fakt nekecám,kamarádku nedávno odmítli jako pokladní, že neumí anglicky a plat jí nabídli tak mizernej, že je pro ní lepší sedět na zadku doma.Zatím ještě může ,má malé děcko a rodičák.
Proš saháš do bedny, kde je jeden , či dva kousky ovoce shnilé? Pořádně se dívej.
máme Albert za barákem,takže chodíme jen tam.S reklamací nebo masem je to v pohodě.Problém máme s cenamy.Přijde nám už jako jeden z nejdražších.Už jsme uvažovali,že začnem jezdit do Kauflandu,ale ten dav lidí a věčně všechno vyprodaný nás odradilo.
Do Alberta u nás skoro nechodím. Dočkat se prodavačky na úseku salámu, než si vás všimne, než dokrájí a dochystá vše co potřebuje, čekáte i 5 minut, což mě nebaví a raději si zajdu jinam. Babička si na ně taky furt stěžuje, že když něco hledá, prodavačky jí neodpoví, neporadí. I když ho má 1minutu od baráku, dojíždí raději do jiných obchodů.
U nás je Albert v pořádku.
To je o nepozornosti personálu,při kontrole záruky.Jsou to prasata a spoléhají,že lidi mávnou rukou a nebudou se tam vracet.