Společně s předním designérem Michaelem Michalskym, označovaným za „nejvlivnějšího módního návrháře své generace“ (deník Frankfurter Allgemeine Zeitung), vytvořilo Tchibo novou limitovanou kolekci mladé módy značky Mitch & Co. Nabídka kvalitní, funkční módy zdařile snoubí prvky klasického sportovního oblečení s moderním, nadčasovým designem. Základem této první kolekce Mitch & Co. je individualita a realita - to, jak se dnes oblékají mladí lidé po celém světě. Nechte se unést kolekcí nepostradatelných kousků oblečení z kvalitních materiálů za dostupné ceny.  V nabídce Tchibo od 6. června 2007.

 

„Pod značkou Mitch & Co. bych chtěl nabídnout úžasný styl, který může nosit každý – Tchibo se svou rozsáhlou prodejní sítí je pro mě tudíž ideálním partnerem.“ Michael Michalsky, módní návrhář

 

Žerzejové šaty

-          Úzké a přiléhavé.

-          S dvoucestným zipem.  Bílé.

-          Cena: asi 850 Kč

 

 

 

 

 

 

 

Běžecká minisukně

-          Volný, sportovní střih. S bočními rozparky.

-          Čistá bavlna. Bílá.

-          Cena: asi 450 Kč

 

 

 

 



Blejzr

-          Úzký a přiléhavý.

-          Odpuzuje nečistotu díky ochraně vlákna Teflon®. Bílý. 

-          Cena: asi 1.250 Kč

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bermudy

-          Rovný střih. Se zadní kapsou na knoflík. Odpuzují nečistotu díky ochraně vlákna Teflon®. Bílé.

-          Cena: asi 750 Kč

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Úzké tričko

-          Úzké a přiléhavé. S hlubokým výstřihem do V.

-          Čistá bavlna. Černé.

-          Cena: asi 450 Kč

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

Polokošile úzká a přiléhavá

-          Jemné piké. S malými bočními rozparky.

-          Červená.

-          Cena: asi 630 Kč

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Plátěné boty

-          Z odolného plátna. S vyjímatelnou stélkou. Svrchní materiál a podšívka z čisté bavlny. Podrážka z latexu. Bílé.

-          Cena: asi 750 Kč

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

Mikina s kapucí

-          Volnější střih. S dvoucestným zipem.

-          Čistá bavlna. Černá.

-          Cena: asi 850 Kč

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Teplákové kalhoty

-          Rovný střih. Vnitřní strana z měkké bavlny.

-          Červené. Cena: asi 850 Kč

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Cargo šortky

-          Široký, pohodlný střih. S tunýlkovým stahováním v pase.

-          Čistá bavlna. Pískové.

-          Cena: asi 850 Kč

 

 

 

 

 



Mikina s kapucí

-          Volnější střih.

-          S dvoucestným zipem. Čistá bavlna. Světlešedá.

-          Cena: asi 850 Kč

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nylonová bunda

-          Volnější střih. Extra lehká a nepromokavá.

-          S dvoucestným zipem. Černá.

-          Cena: asi 1.000 Kč

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Od 6. června 2007 jsou tyto a další výrobky Tchibo v prodeji v obchodech Tchibo v nákupních centrech v Praze (Centrum Černý Most, Centrum Chodov, Galerie Butovice, Shopping Park Zličín a Novodvorská Plaza), v Brně, Ostravě, Plzni, Zlíně a Českých Budějovicích a ve vybraných prodejních místech Tchibo v obchodních řetězcích. Další nabídku zboží z kolekce Mitch&Co. naleznete na www.mitch-co.net a od 30. 5. 2007 také na stránkách www.tchibo.cz. Zboží je v prodeji pouze do vyprodání zásob. Všechny uvedené ceny jsou orientační.

Spolupráce, která se vyplatí

Michael Michalsky byl přes jedenáct let géniem módy u  Adidas,  kabelky MCM opět vynesl na vrchol módy a nyní navrhuje pro Mitch & Co. Spoluprací s tímto designérem získává Tchibo pro svou firmu jeho kreativitu a dlouholetou zkušenost v oblasti módy, což jí umožní vyjít vstříc cílové skupině mládeže, která se ráda módně obléká. „Michael Michalsky je bezesporu jednou z nejkreativnějších německých osobností na mezinárodní scéně módy,“ říká s uspokojením Dr. Thomas Vollmoeller, člen představenstva Tchibo GmbH, odpovědný za oblast spotřebního zboží. Michael Michalsky může naopak profitovat z velikosti a známosti firmy Tchibo. „Pod značkou Mitch & Co. bych chtěl nabídnout úžasný styl, který může nosit každý – Tchibo se svou rozsáhlou prodejní sítí je pro mě tudíž ideálním partnerem,“ vysvětluje designér.

TÉMATA:
KRÁSA