PENNY si v letošním roce připomíná 25 let působení na českém trhu, na kterém je známo nabídkou kvalitních produktů za nejvýhodnější ceny. K tomuto výročí pak připravilo kampaň, která hudební formou oslavuje „cenové hity“. Základem kampaně je jeden z největších hitů Michala Davida, který ovšem dostal pro tuto příležitost zcela nový text a ústřední píseň Nonstop tak nese nový název Kompot.
Známá tvář české pop music se ukáže v roli pokladního a zachrání situaci, když si zákaznice až u pokladny vzpomene, že zapomněla koupit kompot. Díky Michalovi Davidovi se pak z běžné všednodenní scény stává show a do rytmu jeho slavného hitu se postupně zapojí celý obchod, včetně samotné zákaznice či prodavačů.
„V PENNY se snažíme dělat věci neotřele, originálně, a zároveň oslovovat co nejširší veřejnost. Už v loňském roce se doslova fenoménem stalo pravidelné kroužkování s paní Bohdalovou. Proto i komunikační kampaň k tak významné události, jakou je pětadvacáté výročí, jsme pojali tak, aby byla vtipná, měla virální potenciál a dokázala vyvolat zájem,“ popisuje Vít Vojtěch, vedoucí strategického marketingu PENNY.
Natáčení spotů kampaně probíhalo v polovině února na prodejně v Horních Počernicích. „Nechceme vzpomínat na to, co bylo, a topit se v nostalgii, ale hledali jsme osobnost, která dokáže propojit generace. Michal David je hitmaker, kterého znají staří i mladí. Jeho písničky jsou bez diskuse hity a zná je každý. Toto spojení se tedy přímo nabízelo. Jsme přesvědčeni o tom, že volba Michala Davida a celkové pojetí reklamy bylo správnou volbou. Připravili jsme kampaň postavenou na jeho největších hitech, a doufám, že se nám ji podařilo vtipně propojit s tím, co lidem nabízíme my: cenové hity,“ dodává Vít Vojtěch.
Samotnou kampaň tvoří základní 40sekundová verze reklamního spotu s ústřední melodií písně Kompot. Tu pak doplňuje dalších devět hudebních minipříběhů. Michal David v nich pak ztvárnil hned několik rolí: „Točilo se během dvou nocí vždy od sedmi večer do sedmi do rána, protože jsme potřebovali zavřenou prodejnu. Musím říct, že ta parta byla úžasná, i když nad ránem už to bylo náročné pro všechny. Nejsem herec, jsem muzikant, takže pro mě to byla nová zkušenost proměňovat se během pár minut ze zpěváka na ochranku nebo pejskaře. A myslím, že jako zákazníka s knírem, mě málokdo pozná… Každopádně, když jsem viděl finální verzi celého, tak trochu i muzikálového, ztvárnění, téhle reklamy, musím říct, že ten nápad je skvělý a jsem přesvědčen, že si tuhle písničku budou lidi zpívat tak, jako si zpívali originál.“
PENNY vstoupilo na český trh v roce 1997, kdy otevřelo svoji první prodejnu v Plzni na ulici Gerská. Za tu dobu dosáhlo na 400 prodejen po celé zemi a je největším řetězcem u nás. „Jdeme stále vpřed, přesto jsme chtěli nějak připomenout, že jsme tady už čtvrtstoletí. Miluji českou hudbu a české interprety. To, že se nám podařilo oslovit Michala Davida, který je českým hitmakerem, když napsal desítky písniček, které zná doslova každý, je pro nás skvělá věc. Je to osobnost, která dokázala a dokáže propojovat generace. Věřím, že se nám podaří lidi pobavit i rozesmát,“ říká Jens Krieger, generální ředitel PENNY.
Nový komentář
Komentáře
Krásná ukázka toho, jak by obsahový marketing a ani žádný jiný neměl fungovat. Jasně, má to sice dosah, ale podle mě ten zásah je spíše negativní. Respektive neznám moc lidí kolem sebe, kteří by se na tu reklamu dívali alespoň neutrálně. Dostali se sice do médií, ale nejsem si jistý, jestli tak, jak vlastně oni sami chtěli. :)
Tak to je úžasné dost se vám to povedlo...??
Už neví jak se zviditelnit
Reklama super a i Michal.
raději snad ani ne....
jen doufám, že nepoběží i v prodejnách, třeba jen zvukově 
Reklama docela dobrá, ale když jsem ji včera viděla asi 4x při sledování dílu seriálu na internetu, který jsem neviděla v televizi, tak jsem jí už měla dost. Všeho moc škodí.