Výzkumy prokázaly, že dětská Měsíčková péče Weleda se zařadila do povědomí maminek a stala se tak nejdoporučovanější značkou dětské kosmetiky. Nemalý podíl na tom má i poměr mezi cenou a kvalitou.

Ve spolupráci s týmem porodních asistentek vyvinula Weleda žlutou měsíčkovou řadu pro každodenní péči o pokožku dítěte. V dnešní době maminky preferují kvalitní kosmetiku, bez parfemace, bez konzervačních látek a v BIO kvalitě. Měsíček lékařský si pěstuje Weleda v BIO kvalitě ve vlastní biodynamické zahradě v Německu. Květy jsou ručně sklízeny a zpracovávány v laboratořích. Výtažek z květů měsíčku napomáhá k hojení ran a má protizánětlivý a hojivý účinek. To je známý fakt už z dob našich babiček. Používání měsíčkové dětské péče Weleda napomáhá chránit a obnovovat povrch pokožky dítěte a dodává jí potřebnou hydrataci. Od prvního dne tak Weleda chrání a vyživuje dětskou pokožku zcela přirozeně a jemně. Přípravky podporují pokožku, aby využila svou vlastní sílu již od prvního dne života, a proto je také úspěšně používána i v porodnicích. „Mezi naše nejprodávanější produkty z Měsíčkové řady Weleda patří jednoznačně Měsíčkový dětský krém na opruzeniny, Dětský zubní gel a Kojenecká koupel a olej,“ říká Petra Rejtharová, marketingová manažerka značky Weleda.

Výzkum prokázal, že přibližně 4 z 10 matek dětí ve věku 0–3 let používají měsíčkovou řadu kosmetiky Weleda. Maminky, které vyzkoušely dětskou kosmetiku Weleda, by jí jednoznačně doporučily svým přátelům a známým. Tyto maminky hledají pro své děti jen to nejlepší a nejčistší a není jim jedno, z čeho je výrobek složen. Mezi jednotlivými značkami dětské kosmetiky získala Weleda nejlepší výsledek podle ukazatele potenciálu dané značky. Měsíčková řada obsahuje bylinné výtažky, které jsou jemné a nedráždí pokožku miminek. Weleda je matkami popisována jako velmi kvalitní, přírodní značka nebo BIO produkt, která je hlavně vhodná pro ty nejmenší děti. Více než dvě třetiny matek dětí ve věku 0–3 roky si rády za kvalitní kosmetiku připlatí a více než polovina matek dále uvádí, že při výběru kosmetiky dají na doporučení dětského lékaře nebo na doporučení jiných maminek. A právě tuto kosmetiku jim firma Weleda přináší. Dalším důležitým faktorem při výběru dětské kosmetiky je praktické balení, shodují se maminky. Dětská kosmetika Weleda získala nejvyšší hodnocení tzv. Net Promoter Score od matek, které již dříve kosmetiku zkusily nebo jí používají a dále doporučují jako nejlepší BIO kosmetiku pro své děti.

Zdroj: Výzkum pro značku Weleda; Nielsen Admosphere, a. s.; N 722; Matky s dětmi ve věku 0-3 roky, s alespoň středoškolským vzděláním, z obcí nad 20 tis. obyvatel; Český národní panel; srpen-září 2018.

Svoji kosmetickou produkci nechala Weleda zaštítit nezávislým certifikátem NATRUE. Značka NATRUE garantuje čistě přírodní a organické ingredience, šetrný výrobní proces a životnímu prostředí přátelské praktiky výroby. Produkty značky NATRUE nesmí být testované na zvířatech, nesmí obsahovat syntetické vůně ani barviva, ropné deriváty, silikony, minerální oleje a geneticky modifikované suroviny.
 
Hrdou ambasadorkou Měsíčkové péče Weleda se stala herečka a fotografka Andrea Růžičková, která spolu se svým synem natočila pro dětskou řadu video:

Více informací naleznete zde.

Reklama