Jak vzniklo vaše designérské duo a značka Touch me?
Naše deisgnérské duo vzniklo, tak, že mi chyběla značka, která by vyráběla super příjemné úpletové věci jako cardigany, svetry, šaty. Bohužel však neumím navrhovat a šít. Jen jsem měla vizi toho jak by značka měla vypadat a co představovat. Začala jsem tedy poptávat mezi známými kontakty schopné návrháře, kteří mají zkušenosti s retail výrobou. Z několika zájemců jsem si pak vybrala právě Štěpánku, která se ve svých návrzích dokázala nejvíce vcítit do mé představy. Prostě měla stejný styl a představu jako já. Zároveň měla obrovské zkušenosti s retailem jelikož dělala dlouhé roky pro značku Horsefeathers, také dělala jednu z prvních kolekcí pro Pietro Filipi nebo z poslední doby pro Bibloo či ZOOT.

Co reprezentuje značku Touch me?
Móda by měla být nejen vyjádření stylu a osobnosti, ale také by měla být o pohodlí, rozmanitosti, zábavné hře, vášni a lásce. My jsme tyto živly daly dohromady, přidaly naši slabost pro kardigany a roztomilé věci, a tak se zrodila značka Touch me.
Nelíbí se nám masová módní masové produkce zatěžující životní prostředí a nekvalitní materiály, kde pohodlí je kompromis. Dáváme život jedinečnému oblečení, které nesmí chybět v šatníku žádné ženy. Módě, která je jednoduchá, pohodlná, dá se lehce kombinovat a do které se zamilujete na první pohled, protože do každého kousku našeho oblečení jsme přidaly trochu lásky.

V kolekci touch me. nenajdete stovky střihů. Nenajdete zde ani všechny barvy duhy. Objevíte tu 12 jedinečných kousků oblečení, 8 barev, jednoduchý design a látky, kterých se nebudete chtít přestat dotýkat. Udržitelný produkt šetrný k přírodě. Nejlepší kamarád na procházku, do práce, do deštivého dne, na party i do postele (ano, máme i dečky!).

Můžete třemi slovy charakterizovat vaše produkty?
Měkkost, láska, kombinovatelnost

Dá se vaše kolekce označit za udržitelnou módu? Co si myslíte o přehlídce značky Odivi na MBPFW a ztotožňujete se s tímto přístupem?
Ano určitě dá. Jde primárně o slow fashion koncept. Neděláme žádné kolekce, ale stejně jako ODIVI nabízíme základní kousky šatníku, které můžete nosit déle než jednu sezónu. S tím rozdílem, že jsme hlavně zaměřeni na pohodlnost a úpletové materiály.

Kromě konceptu takzvané slow fashion módy je i udržitelnost. Tedy aby s vámi zůstala doslova roky a roky. Díky své jednoduchosti (na kráse jsme ale rozhodně nešetřily!) lze všechny kousky kombinovat s různými styly, střihy, designy i barvami. Takže konec skříním nafouknutým deseti různými svetry určenými pro deset různých příležitostí. A výsledek? Méně nakoupeného oblečení, méně textilního odpadu. Svět je s vaší pomocí hned trochu šťastnějším místem a móda méně škodlivým průmyslem.

Co byste řekly o vašich materiálech? Jak to, že jsou vaše deky tak měkké?
Vzpomínáte na svůj nejoblíbenější svetřík z dětství, který jste nosily všude a pořád, protože jste se v něm cítily, jak v něžném objetí, a odmítaly se ho zbavit? Tak přesně o tom je touch me. Také pravděpodobně víte, že spousta výrobců již ustupuje od používání bavlny, která spotřebovává obrovské množství vody při pěstování a pak následném odbarvování a barvení? Proto jsme vyvinuly materiál, který kombinuje měkkost viskózy a pevnost nylonu u oblečení. Co se týče dek, tak tam se jedná o polyesterové mikrovlákno, které má zároveň proti alergenní funkci.

Značka byla součástí známého módního veletrhu v Berlíně. Co vám tato účast přinesla?
Přinesla nám hlavně spoustu nových kontaktů na zajímavé výrobce přízí či evropské továrny, které pletou oblečení. Zároveň nám veletrh otevřel obzory v rámci nových postupů při výrobě, barvení a dalších ekologických možnostech výroby. A v neposlední řadě také kontakty na retailery, kteří nám otevřeli možnost vstupu na zahraniční trhy.

Jsou vaše produkty někde k vidění a vyzkoušení? Například v nějakém showroomu?
Ano, určitě. V současné chvíli je část naší kolekce v ZOOT a dále pak v DARK Concept Store v Kamenické 20 v Praze. A také v Radost FX v Bělehradské ulici 120 v Praze.

Nosí vaše kousky také celebrity?
Hned jak jsme vstoupily na trh, tak si naše kousky oblíbilo několik předních českých hereček, jako například Jitka Schneiderová (ta miluje také naše deky, doma se o ní prý doslova perou J), Berenika Kohoutová, Jenovéfa Boková, Iva Pazderková nebo Ester Geislerová.

Jak se žena ve vedoucí pozici nadnárodního korporátu dostane k vlastní módní kolekci/značce?
Tak, že už nechce dávat veškerou svou energii do něčeho co jí „nepatří“. Pro mě to byla kombinace vášně pro módu a toho, že jsem vždycky byla podnikavý člověk i mimo svou běžnou práci. Korporace mě hodně naučila jak se vede značka, jak chápat značku jako celý business, jak dělat efektivní marketingovou komunikaci. Je to taková businessová škola života, ale pokud máte svoje vlastní sny, tak je super se nebát a všechno svoje know how, vizi a vytrvalost zhmotnit ve svůj vlastní sen.

Blíží se Vánoce, dáte čtenářkám a čtenářům nějaké tipy na dárky?
Loni se strašně moc prodávaly deky. To byl naprostý hit před Vánocemi. Nejvíce mě překvapilo, že deky kupovali hlavně muži pro svoje přítelkyně, sestry, maminky, babičky. A pak mě hrozně potěšilo, když mi později děkovali, jaký to mělo doma skvělý úspěch. Zrovna včera mi volal Jakub Štáfek, kterému jsem jednu deku dávala. Nejdřív byl dost nevěřícný, proč by měl být tak nadšený z mé deky a že si teda ještě rozmyslí, jestli něco „postne“ na svůj instagram J No a včera mi volal, že je z materiálu deky úplně nadšený a už má doma poptávky od rodiny, že ji chtějí taky. Takže to jsou takové ty super momenty, kdy mám opravdu radost, že vyrábíme něco co přinese člověku domů opravdové pohodlí a radost. Protože jinak je to hlavně pot a krev, pouštět se do něčeho vlastního. Ale pozitivní zpětná vazba od zákazníků nebo kamarádů stojí za to. A speciálně u dek ji budete mít i vy až ji někomu nadělíte pod stromeček.

Jaké máte plány do budoucna?
Do budoucna bych se chtěla zaměřit na více prémiovou drahou kolekci úpletových materiálů z vlny a kašmíru. Našly jsem si už pletárnu v České republice, která by byla schopná vyhovět našim požadavkům, takže se moc těšíme na prémiovou kolekci, která bude stejně měkkoučká, ale umožní díky jinému chování materiálu i jiné tipy střihů a uspokojí zákaznice, které touží po luxusních materiálech.

Reklama