Děkujeme za další příspěvek na dnešní téma, který nám poslala čtenářka s nickem Tana M. Proč nesnáší obchodní centra?
Hezký den, milé ženy. S povánočními nákupy jsem na tom dobře. Mám nejen vítr v kapsách, ale i vítr v peněžence. O svátcích jsem se vydala úplně do poslední koruny.
Nákupy jakékoliv jsou pro mně něco tak děsivého, a hrozného, že i kdyby byl výprodej elektroniky nebo spotřebního zboží za korunu, tak obchodní centra ze zásady nenavštívím. Nesnáším tlačenice, rvačky za dvě kačky, strkanice. To myslím zcela vážně.
Zažila jsem nejednu reklamaci, ale vzpomínám si na prodavačku, starší dámu,,,,která se vyučila prodávat ještě u pana Bati, uměla prodávat, uměla komunikovat s lidma a uměla... bravurně vyřizovat reklamace. To bravurní vyřizovanání reklamaci spočívalo v tom.. že paní M. každé zákaznici předložila výrobek ... a odpověděla. "Dobře si výrobek prohlédněte, do každého detailu. " "Proč?" ptala se zákaznice. "Protože já žádné reklamace nepříjímám" odpověděla prodavačka, paní M. Když vypisovala, nebo vytiskla pokladní paragon, vytáhla razítko a paragon orazítkovala s nápisem "bez nároků na reklamaci". A dodala.. docela výhrůžně: "Žádné reklamace nepříjmam." !!!!
Při vyslovení tohoto výroku, jsem se pousmála. Je to už hodně dávno.
Já jsem před rokem reklamovala sadu 6 skleniček na bíle víno, které po mytí v myčce dostaly šedý až bělavý nádech. Skleničky stály přes 2000 korun, údajně ruční výroba. Prodavačka mně při reklamaci řekla, že to je docela možné, protože je to "tvrdou" vodou. Odešla do skladu a donesla mi úplně nové skleničky. O vrácení peněz nechtěla ani slyšet. Já jsem si sklenice na víno odložila do vitríny a raději je omývám jen ručně.
A tak, milé zákaznice, pokud toužíte kupovat zboží v tlačenici, pokud bude mít odvahu se dokonce i rvát třeba o plazmu za 5000, je vám vyhověno. Můžete se jít vyřádit do nákupního centra a užívat si po vánočních slev a výprodejů.
Hezký den Tana M.
Až tak černě to vidíte?
Jak se na povánoční výprodeje díváte vy, milé ženy-in? Děsí vás obchodní centra jako Tanu M, nebo je naopak vyhledáváte spíš než kamenné obchody? Už jste letos využila nějakých slev? Co pěkného za výhodnou cenu jste si koupila? Pochlubte se? Bylo to něco na sebe, nebo do bytu?Co se podle vás vyplatí koupit ve výprodeji?
Napište nám na dnešní téma: redakce@zena-in.cz
Nápověda do dnešní soutěže: plastika
Nový komentář
Komentáře
ty druhé skleničky jsou kvalitnější. Mají silnejší stopku a pevnejší kalich....
stara blazkova — #23 v odborných textech to popisují jako *situační úzkost*.Jedná se o strach až fobii z cizích lidí.Vetšinou se tato situační úzkost projevuje u citlivých jedinců a malých děti...... hold jsme ješte tak svým způsobem děcka
Malvino, u těch sklenic to vypadá na korozi skla, mně to myčka udělala jen na jedněch levných sklenicích, na těch kvalitních to nedělá. Ale proč ti to dělá na sklenicích za 2 litry, to je tedy otázkou..Jsou vůbec vhodné do myčky?
malvina — #22 Vážně to znělo erudovaně? To jsem si totiž vymyslela
stara blazkova — #21 jo děkuji za odpověd, dnes si sednu ke zlatému googlu,,,, a vyhledám to i s odborným výkladem. Pak to pro všechny zájemnkyně zveřejním
malvina — #15 Něco jako že jsi shopafob, event. šopafob?
Eliana — #19 Poslat na reklamaci mého muže.... to by jsem šla do rizika. Ten se s každým hned chce pasovat..... a vyřídit si vše ručně a stručne.... Ale nápad je to dobrý.
Tak sklenky máme jako leštěné brilianty a používáme tablety za pade..ad reklamace, tam posíláme muže, ten má obchodní zákoník zmáklý, že za ním chodí sousedi pro radu ....
ToraToraTora — #16 Toro, ale v dněšní době nemá " člověk pracující" sílu běhat po reklamacích.... Když se něco rozpadne, nebo to má po prvním praní pár děr.... tak zboží ze zásady vyhodím...... Totiž nemám sílu na dohadování..
DarkAngel — #14si děláš srandu..... polila jsem se od smíchu ... čajem....
malvina — #13 To je v pořádku. teprve při třetí reklamaci by ti měli bez keců vrátit peníze. jinak ti musí věc opravit nebo vyměnit. To, že ti dají peníze je na dohodě a slušnosti obchodníka.
enka1 — #9 asi budeme muset vymyslet nový výraz pro " strach z nákupních center". Už jsme 3,,,,, ty, já , a stará Blažková,,, tá to má taky...
malvina — #12 kamarádce řekli, že se jí "uloupla" podrážka z důvodů její křivé nohy
monkee — #11 peníze většinou nikdo nechce za reklamované zboží vrátit. "Vyberte si ve stejné ceně, jiné zboží" to je odpověd prodejců.
enka1 — #9 " reklamace bot " to by bylo téma.No mně říct, že jsem v botaskách moc běhala, tak by jsem se asi neudržela.
enka1 — #9 Synkovi dnes na druhý pokus vzali reklamaci na zimní boty - teče do nich. Po první reklamaci mu tvrdili, že po nasprejování do nich neteče a ještě téhož dne přišel z venku se špičkami totálně nacucanými.
Jen mám hrůzu, co si teď koupí místo nich (dostal zpět peníze), aby to vydrželo!!! 3000 na boty nemáme a jistotu, že kožené budou OK už vůbec ne. Ty první taky byly kožené
enka1 — #9 Nosit max. 2x do roka, pak vydrží i dva roky
Mně se v obřích marketech dělá špatně, i když v nich není zrovna nějaký shon - nějaký opak klaustrofobie?
Mojí kolegyni nechtěli přijmout reklamaci na botasky - prý s nimi moc prudce běhala do zatáček
stara blazkova — #6 asociál nejsi, jsi normální jako 50% lidí v populaci, kt. nesnáší koncentraci na jednom místě...
já používám většinou Somat tablety, ale někdy i střídám..ale je fakt že Finish..přejmenovaný Calgonit stál za prd...a ten už nee