Předání vozu v AutoPalce Spořilov proběhlo hladce a možná až moc rychle. Jsem zvyklá na manuální převodovku, řídím rodinné combi, a najednou jsem seděla v malém automatu. Prvních deset minut jsem si auto osahávala, ale zvykla si na něj překvapivě brzy a řazení mi po chvíli vůbec nechybělo. Cesta domů po magistrále proběhla na jedničku.

1c2e2dfbf92a5-obrazek.jpg
Foto: mgmotor-czech.cz

S hybridním motorem, tedy kombinaci s elektrickým a spalovacím motorem, mám zkušenost, ale u MG3 jsem byla velmi mile překvapena výkonem. Téměř dvě stě koní, které se skrývají pod kapotou, znamenaly skvělý výkon, jež se hodil hlavně na dlouhé cestě po D1, kdy bylo třeba zvýšit rychlost třeba při předjíždění. Na takto malý hatchback, klobouk dolů, dynamika opravdu skvělá.

c2940ef67152a-blobid0.jpg
Foto: mgmotor-czech.cz

Pochválit musím i velký ovládací dotykový panel, který byl velmi intuitivní. Navigaci jsem si nastavila snadno přes CarPlay, který používám i ve svém voze, takže propojení trvalo jen pár sekund. Snadno jsem si zapnula rádio. Lehce jsem bojovala s klimatizaci, kde je nutné k nastavení dva kroky – kombinaci tlačítka a dotykové obrazovky. Ve chvíli, kdy ale jste propojeni s navigací, ovládání klimatizace se ještě o fous komplikuje. Je třeba nejprve navigaci vypnout, nastavit klimatizaci a vrátit se. Ideálně je tedy dobré myslet na teplotu v autě předem. Napoprvé možná trošku krkolomné, ale je to otázka zvyku. 

58ee102ca16db-6AD09688-C4FF-43C5-9E5E-E2BDA6F125A7-.jpg
Foto: mgmotor-czech.cz

Díky palubnímu panelu jsem měla dokonalý přehled o rychlosti, ale i kolik kilometrů jsem již na cestě, a hlavně o spotřebě, která se držela i na dálnici lehce nad 6 l/100 km. Ve městě jezdí MG3 Hybrid Plus mnohem úsporněji. Klidně i pod 5 litrů. Palec nahoru. 

Co je opravdu třeba pochválit, je design auta a překvapivě prostorný interiér s dostatkem místa pro nohy, což zvyšuje komfort ve voze. Jsem malého vzrůstu, v autech se díky své drobné konstituci nepřipadám stísněně, ale moje spolucestující měří přes 180 cm, a přesto měla opravdu dost prostoru na sedle u spolucestujícího. Ani zadní sedadla na tom nejsou rozhodně špatně, a i zde je dostatek prostoru. Kufr je sice menší, pod ním je ukryta baterie, takže chybí rezerva, ale přesto nabízí dostatek místa. S taškami na víkend se do auta pohodlně vejdete. Čalounění je příjemné, stejně jako přístrojová deska i celý interiér.

3fb25de24ccfc-37AEBE8B-0DA7-46D2-A452-7041AA1FBA10-.jpg
Foto: mgmotor-czech.cz

Vděčná jsem byla za systémy podpory řidiče: např. parkovací senzory, kameru, asistent pro udržování v jízdním pruhu. Člověk si na takové pomocníky rychle zvykne a nerad se vrací do doby, kdy senzory a kamery ještě nebyly. 

A ještě jednu věc musím pochválit, a to je tvar volantu, který je zvláštně zkosený, ale bavil mě a hezky se mi ovládal.

3c757fcb3e345-6F419405-3977-41F1-97A2-B3CD29A442E4-.jpg
Foto: mgmotor-czech.cz

Celkově MG3 Hybrid Plus kombinuje kompaktní rozměry s prostorným interiérem a moderními technologiemi, což z něj při ceně od 489 900 Kč, činí atraktivní volbu pro městské i dálkové cestování.

341db455cc005-image.jpg