6177be1aa3419obrazek.png

lo1.jpgPro mnoho lidí představuje oprava rozbitých věcí výzvu, která s sebou přináší otázky jako: Mohu to vůbec opravit? Jak to mohou opravit? Kde si mohu koupit vhodné lepidlo? Jaké lepidlo si mám vlastně koupit? Jak správně použít lepidlo? Studie ukázaly, že zhruba třetina spotřebitelů, kteří si chtěli zakoupit lepidlo opustila obchod bez nákupu, a to zejména kvůli matoucímu označení a širokému výběru produktů.

Pro snazší orientaci představuje divize Adhesive Technologies novou řadu vteřinových lepidel Loctite Super Bond.
Nová produktová řada byla optimalizována tak, aby zákazníkovi umožnila snazší orientaci v regálu. Lepidla jsou rozdělena do třech oblastí: 

  • Rychlé & Pevné – tekutá vteřinová lepidla s klasickou recepturou pro rychlé lepení
  • Vyšší odolnost – vteřinová lepidla gelové konzistence pro vyšší odolnost
  • Speciality – produkty pro specifické aplikace a použití. Speciální produkty zahrnují dva nové koncepty produktů:
  • Nový Super Bond Pure Gel – bez typického dráždivého zápachu vteřinových lepidel, jehož vnější obal je 100% bez plastů a vyrobený z 90 % recyklovaného kartonu, s možností dodatečné korekce.
  • Nový Super Bond Creative Perfect Pen – který ještě více cílí na kreativní jedince a dává kreativitě nový rozměr.

Nová celosvětová kampaň Loctite představuje nový slogan značky »Say Yes to Loctite«

obrazek.pngProstřednictvím strukturovaného sortimentu, který se soustředí na porozumění potřebám spotřebitelů, chceme přivést a podpořit naše zákazníky v opravování věcí, jejich opětovném použití, kutilství a kreativitě. „Cílem je, aby bylo použití našich produktů co nejsnazší,“ říká Philippe Guegan, vedoucí oddělení Marketing Strategy Crafting & Repair.

K vylepšení došlo mimo jiné i prostřednictvím balení. Nový flip pack je jedním z nejvýraznějších prvků relaunche: přesunutím výrobku dozadu se vytvoří na přední straně obalu prostor, který zlepšuje viditelnost produktu v aplikaci, zároveň zdůrazňuje klíčové vlastnosti produktu, a tak usnadní orientaci zákazníka při hledání v regálu.

Cílem nové mediální kampaně Loctite je přivést zákazníky k opravování věcí, kutilství a kreativitě. Ve všech reklamách Loctite reflektujeme nově definovaný slogan: „Say yes to Loctite“. Reklamy demonstrují spotřebitelům, že s vteřinovými lepidly Loctite Super Bond je opravování rychlé a snadné, a ponouká je k tomu, aby namísto vyhazování a výměny rozbitých předmětů začali opravovat, a tím pečovali o naši planetu, která je už takto zanesena odpadky. Kromě toho kampaň komunikuje rozšířené možnosti aplikace vteřinových lepidel a motivuje ke kreativitě. Kampaň poběží na internetu a v televizi a oslovuje více než 260 milionů lidí ve více než 15 zemích světa. V České republice startuje v současné době v podzimním období.

Nová produktová řada byla v západní Evropě představena již v roce 2020. V roce 2021 následuje většina zemí v CEE regionu. Spotřebitelé po celém světě tak budou moci získat inspiraci na opravy za pomoci vteřinových lepidel Loctite.

Více na Loctite-superbond.cz
6177be2fbe079obrazek.png

Reklama