Kdokoli si ve speciální tramvaji koupí jízdenku bezkontaktně, přispěje tak 25 haléřů. Číslo má symbolický význam a odkazuje k pětadvacetileté historii Linky bezpečí. Také samotná tramvajová linka má číslo 25. Za projektem na podporu neziskové společnosti stojí ČSOB, Nadace 02 a pražský dopravní podnik.

„Linka bezpečí vyřídí denně 400 až 500 telefonátů, tisíc dětí denně se ale bohužel nedovolá, přestože máme nepřetržitý provoz, a to z důvodů kapacitních, prostorových i dalších. Pomoci ČSOB si proto velmi vážíme. I tato kampaň nám pomůže snížit počet dětí, které se nedovolají,“ řekla Soňa Petrášková, ředitelka Linky bezpečí.

Podle čísel má bezkontaktní prodej jízdenek v dopravních prostředcích úspěch. Prvním měsícem provozu byl květen, kdy se tímto způsobem prodalo 158 tisíc jízdenek. V srpnu už jich bylo 280 tisíc, tedy o téměř 80 % více. V plánu je zavádění terminálů také v autobusech. 

Reklama