Foto: Lidl

Původní kolekce je momentálně téměř k nesehnání. Předpokládá se, že i nová dopadne podobně a zákazníci ji vykoupí během chviličky. Některé kousky se pak objevují na FB Marketplace a jiných online bazarech. Například tenisky, které jsou na e-shopu za 399 Kč, se přeprodávají za 1150 Kč, sandály s původní cenou 149 Kč za 500 Kč a za téměř stejnou cenu objevíte v nabídce inzerentů i ponožky v původní hodnotě 49 Kč. Vzhledem ke stavu zásob, a tudíž i exkluzivitě kolekce takzvaného „lovebrandu“ mohou ceny produktů z druhé ruky v průběhu několika let ještě mnohonásobně vzrůst. I v nynější kolekci některé produkty oproti té staré podražily, a to zhruba o 10 Kč.

foto: Lidl

Po úspěšné první kolekci nabídne společnost Lidl zákazníkům další limitovanou edici, která nově přináší například dámské legíny, kšiltovky či sportovní doplňky. „Zájem zákazníků o první kolekci oblečení s logem Lidl překonal naše očekávání. Některé produkty se velmi rychle vyprodaly, a proto s novou kolekcí přinášíme rozšířenou nabídku. Věříme, že o produkty s naším logem bude opět zájem,“ uvedl jednatel společnosti Michal Farník.

Foto: Lidl

Pro řadu zájemců je kolekce také určitou recesí a produkty s logem Lidl mohou posloužit i jako vtipný dárek lidem, kteří v prodejnách či na e-shopu nakupují. Nová kolekce oblečení je prodávána pod značkami Esmara a Livergy, přičemž limitovanou kolekci Lidl ponožek naleznou zákazníci pod značkou Crivit. K doplňkům přibyly ještě potítka či basebalové kšiltovky a k oblečení například tepláky, mikiny a legíny. Celá sada má kromě tradičního loga i alternativní fonty a ani co se týče barev už nejde jen o klasickou modrou a žlutou. Přibyla černá, šedá, ale i červená varianta.

Foto: Lidl

Reklama