Společnost Lidl si zakládá na kvalitě nabízeného sortimentu. Zná totiž složení svých výrobků, a to jednoduše proto, že o nich sama rozhoduje. Možné je to díky privátním značkám, které tvoří 80 % sortimentu. Mezi důležité aspekty patří také pravidelné nezávislé testy, audity u výrobců a vypracovaný logistický systém.
„Privátní značky nám umožňují rozhodovat o kvalitě výrobků. Jsme to my, kdo stanovuje, jak bude daný produkt vypadat a chutnat. Ne každý výrobce je ochotný přistoupit na naše nároky, ale jsem rád, že za deset let jsme si našli stabilní dodavatele, kteří s námi chtějí spolupracovat a my jim za to nabízíme možnost vyvážet s námi do zahraničí,“ komentuje Michal Farník, jednatel společnosti Lidl.
Základem je pečlivý výběr dodavatele. Před každou spoluprací s konkrétním dodavatelem vyžaduje společnost Lidl posudek od nezávislého orgánu, který prokáže přesné složení výrobku. Během samotné spolupráce pak Lidl provádí neohlášené audity v provozovnách výrobce a zpracovává laboratorní testy, kterých je ročně zhruba 2 500.
„U výrobků nabízených pod privátními značkami má naše společnost nastavenou vysokou úroveň požadované kvality, která často překračuje požadavky dané platnou legislativou,“ říká Michal Farník, jednatel společnosti a dodává: „příkladem mohou být tradiční špekáčky, u kterých legislativa stanovuje minimálně 40 % obsah masa. Lidl si tuto hranici dobrovolně posunul na 80 %.“
Mezi důležité aspekty patří dodržování teplotního řetězce transportu potravin od výrobce až k zákazníkovi. Veškerý sortiment ještě před distribucí na prodejnu prochází jedním ze čtyř centrálních skladů. Zde ho čeká důkladná kontrola, která pomůže odhalit případné kvalitativní i kvantitativní nedostatky. Po celou dobu přepravy zboží je sledována teplota výrobků, čímž zůstává zachována kvalita potravin, případně jednoznačně prokáže, v jaké logistické fázi došlo k pochybení.
Kvalitu nabízeného sortimentu považuje společnost Lidl za naprosto klíčovou pro úspěšné podnikání ve svém oboru. Že se tento cíl daří, dokazují dobrá umístění v nezávislých i redakčních testech a potvrdila to také loňská kontrola Státní zemědělské a potravinářské inspekce. Z výsledků auditu vyplynulo, že společnost Lidl má velmi dobře propracován systém ochrany proti škůdcům a hygienické podmínky jsou v jejích provozovnách na velmi
10 LET LIDLU
|
---|
Více informací na www.lidl.cz.
Nový komentář
Komentáře
Lidl mám daleko.
Když jsem v Ostravě, jinde většinou nenakupuju. Z těch důvodů, co píše Suzi - dobré sýry, šunka je šunka, fajn mezinárodní týdny atd. Tesco je humus-obchod k zblití, Interspar nic moc a v Penny špína a spoluobčané za zády... Takže v ČR určitě vítězí Lidl.
Ráda v Lidlu nakupuji hlavně maso a zeleninu.
Kupuju v Lídlu základní zboží.
Chodím do Lidlu, málo. Moc mě neuslovuje.
Zboží z Lidlu často vyhrává v Dtestech. I maso tam chodím kupovat ráda, pokud nestíhám zajít k řezníkovi.
občas tam zajdu, nakoupila jsem několik oblečení a kvalita dobrá, jinak jen pečivo a jogurty, moc výrobků od nich vyzkoušených nemám a taky prášek na praní fromil, ten jsem zkusila na doporučení kamarádky
... nechodím u nás není
Mám Lidl u práce a můžu potvrdit, že kvalita potravin i průmyslového zboží a oblečení je opravdu dobrá za velmi slušnou cenu. Jen dnes jsme po prohlídnutí letáku konstatovali, že pomalu ,ale jistě, zdražují. No ale kdo ne
daska59 — #35 To je i můj názor
Dříve to byla hrůza, ale teď když mám možnost, tak tam ráda zajdu. Kam se na ně hrabe třeba Penny
Do Lidlu chodím ráda
s Liedlem jsem spokojeá ale dost často se nám stává že zboží které je v letáku už po hodině není a nejde už objednat no škoda
V Lídlu jsem dřív nakupoval a když jsem tam pokaždé vsoupil cítil jsem divnou atmosféru.Necítil jsem se tam dobře.Měl jsem pocit,že tam je podřadný sortiment/ai je tam pořád/.Poslední dobou čtu v různých testech jaký je tam kvalitní sortiment jídla/párky,jogurty šunky aj.Občas tam zajedu něco koupit,ale škoda,že je trochu "z ruky".Jinak se samotným LÍDLEM je domluva dobrá/tř. fecebook/ Akce z různých cizích zemí je fajn,ale je to drahé.Je dobře,že Lidl se snaží být dobrým obchodníkem.
Sleduji dle reakcí, že doba, kdy slova "nakupuju v Lidlu" pro mě znamenala téměř společenské znemožnění, je definitině pryč. Mají tam fajn sortiment a nakupuju tam už dlouho a ráda. Ne pravidelně, nemám je u ruky. Ale je to jeden z mála obchodů, kde seženu kupř. párky s 80% masa. Sýry jsou tam vynikající a občasné akční nabídky "všeho možného" mě taky někdy osloví. Hlavně se teď rapidně zlepšuje jejich image
Občas tam nakupuji.
Občas tam nakupuji.
V Lidlu nakupuji pravidelně a jsem spokojená
U nás je Lidl asi 5 let a nebyla jsem tam ani 5x. Nějak mě tento obchod nezaujal, zboží mě neoslovilo a pokud jsem tam jela, že bylo něco v akci, tak to stejně neměli. Takže z mého pohledu zbytečný obchod.
Postupně jsme Lidlu přišli na chuť a když jsem se začala orientovat v jejich výrobcích a značkách, a zkoukla jsem poměrně dost spotřebitelských testů, tak je to lepší a lepší.