Letošní Valentýn potvrdil jasný trend, kdy si Češi zvykli objednávat rychlé online nákupy s doručením až domů. Oproti roku 2021 představuje nárůst počtu objednávek květin prostřednictvím Dáme jídlo 355 %.

da1.jpg

„Potěšit partnera na svátek zamilovaných krásnou řezanou květinou, například z obchodu Kytky od Pepy, se ukázalo jako hit letošního Valentýna. Navíc pro zákazníky mohlo být lákavé, že doručení do 15 minut od objednání je často časově výhodnější než cesta do květinářství s dlouhou frontou,“ říká ředitelka marketingu Dáme jídlo Kristína Poláková.

Jídlo z restaurace, květiny a něco na zub z Dáme market - oslava bez front a stresu
Lidé stále dávají přednost objednání valentýnského jídla ze své oblíbené restaurace. Celkově ale roste trend objednávek potravin pro přípravu pokrmů doma. Zájem o maximální komfort zákazníci projevili na Valentýna objednáváním jídel z restaurací. V kombinaci s kyticí, sektem a jahodami nebo jinými pochutinami, které si lze objednat s doručením za čtvrt hodiny až ke dveřím, je to cesta k oslavě svátku zamilovaných bez front a stresu.

da2.jpg

Také na Valentýna byla nejoblíbenějším pokrmem pizza. Výjimkou nebyly ani burgery nebo asijská kuchyně. Zakázky bylo možné objednat z více než 6 tisíc restaurací a obchodů po celé republice.

620f644f4ade6blobid0.jpg

Květiny byly druhou nejčastěji objednávanou položkou
V rámci online nákupů prostřednictvím Dáme jídlo byly valentýnské kytice druhou nejčastěji objednávanou položkou. Ostatní nákupy zahrnovaly zboží jako pečivo, ovoce, ale také laskominy pro zamilované nebo víno.

620f648033863blobid0.jpg

Vlastní síť online supermarketů Dáme market představuje v rámci platformy Dáme jídlo možnost nákupu do několika minut od objednání z celkem 11 skladů v ČR. Zájem o nákupy prostřednictvím Dáme market byl na Valentýna o jednotky procent vyšší než v běžném období. Nejvíce se prodávaly potraviny. Průměrná doba doručení nákupu byla 15 až 20 minut.
620f649acc020obrazek.jpg