6284e607cab16cl.jpg
Foto: Shutterstock

Deštník s výrazným potiskem, který se na stránkách Gucci prodává za 1290 dolarů, což je v přepočtu přes třicet tisíc korun, mnohé internetové návštěvníky pobavil. U tohoto designového kousku, který kombinuje loga obou značek, je totiž napsané, že není voděodolný a má tedy sloužit buď jako dekorace, nebo jako ochrana před sluncem.

Zatím byl spuštěn předprodej a deštník bude dostupný od 7. června. Už nyní se kvůli své (ne)funkčnosti ovšem těší na sociálních sítích velké popularitě. I když většině lidí je spíš pro smích.

Server Marketing Interactive také uvádí, že v čínské verzi webu Gucci byl deštník původně označený symbolem proti dešti, což provozovatelé po výtkách změnili na znak pro slunečník.

Deštník/slunečník je součástí širší kolekce, která bude zaměřená na návrat nostalgie do sportovního oblečení. Jsme tedy velmi zvědaví, jaké zajímavé kousky ještě uvidíme.

Zdroje: Insider, Marketing Interactive, Twitter, Gucci

Reklama