Foto: Shutterstock
Deštník s výrazným potiskem, který se na stránkách Gucci prodává za 1290 dolarů, což je v přepočtu přes třicet tisíc korun, mnohé internetové návštěvníky pobavil. U tohoto designového kousku, který kombinuje loga obou značek, je totiž napsané, že není voděodolný a má tedy sloužit buď jako dekorace, nebo jako ochrana před sluncem.
Zatím byl spuštěn předprodej a deštník bude dostupný od 7. června. Už nyní se kvůli své (ne)funkčnosti ovšem těší na sociálních sítích velké popularitě. I když většině lidí je spíš pro smích.
Server Marketing Interactive také uvádí, že v čínské verzi webu Gucci byl deštník původně označený symbolem proti dešti, což provozovatelé po výtkách změnili na znak pro slunečník.
Deštník/slunečník je součástí širší kolekce, která bude zaměřená na návrat nostalgie do sportovního oblečení. Jsme tedy velmi zvědaví, jaké zajímavé kousky ještě uvidíme.
Zdroje: Insider, Marketing Interactive, Twitter, Gucci
Nový komentář
Komentáře
... a ke všemu je to vošklivý.
Ale třeba někdo neví, co s penězma a zrovna by se mu to hodilo do interiéru jako dekorace. Aby mohl honit vodu - "kdo z vás to má" 
Tak snad alespoň poslouží jako ochrana před sluníčkem.
Jako se někde píše, že to není lék, ale doplněk stravy, tak deštník Gucci je módní doplněk a nikoliv funkční ochrana proti vodě a slunci...