„Náš projekt se neustále vyvíjí a reagujeme na to, co se děje okolo nás. Na začátku projektu bylo naším cílem motivovat děti po pandemii k návratu ke sportu a pohybu. V loňském roce jsme už částečně zapojili pohybem i dospělé a pro letošní rok chceme, aby projekt nabídl pohyb a zábavu pro celé rodiny. Víme, že děti často tráví prázdniny nejen se svými rodiči, ale i prarodiči, i na to jsme při sestavování konceptu a programu mysleli. Chceme být všem dobrým sousedem, proto míříme do měst po celé české zemi,“ popisuje Vít Vojtěch, vedoucí strategického marketingu PENNY a pokračuje: „Připravili jsme koncept výletů pro všechny věkové kategorie, na nichž budou děti sportovat, plnit nejrůznější úkoly, které jsou zaměřené na sport, rozvoj motoriky a vzdělávání s důrazem na ekologii a odpovědné chování k našemu okolí, a to hravou a zábavnou formou.“
Lidé v místech, kde jsou prodejny PENNY, se tak mohou na každém z výletů těšit na atraktivní program, který PENNY připravuje ve spolupráci s už tradičním partnerem projektu Českou obcí sokolskou. Během něho účastníci absolvují výlet po okolí města v délce přibližně pět až šest kilometrů, na jehož trase budou děti plnit své úkoly. Součástí programu je pak nejen ochutnávka privátních značek PENNY, ale na závěr i kulturní program v podobě promítání filmu Děti Nagana, jehož je PENNY partnerem, nebo koncert Michala Davida.
První výlety HÝBEME SE HEZKY ČESKY 2023 se uskuteční v Milovicích, Dačicích a Židlochovicích a postupně se na ně mohou těšit lidé až do podzimu v celkem patnácti českých městech a obcích. Aktuální kalendář výletů najdou zájemci na internetové adrese www.hybemesehezkycesky.cz
Nový komentář