Na absurdnost takového počínání se snaží poukázat česká instagramová stránka cringefluenceři. Ta sdílí nejtrapnější pokusy o reklamu a vtipně je komentuje, snaží se například poodhalit, co se mohlo dít v zákulisí vzniku spolupráce a následné fotografie s produktem. Ten totiž takzvaní influenceři mnohdy neumí začlenit do svého obsahu tak, aby nepůsobil jako pěst na oko. 

Autor se vyjadřuje nejen ke spolupracím, ale i k dalším podivným fotografiím. 

„Pozor, tohle není reklama na pračku!
I když by se to tak na první pohled v kontextu předvánoční influ-masírky mohlo zdát, tady Iveta akorát zase někde ztratila svojí soudnost a protože ji už pár let nemůže najít, mrkla radši i do bubnu od pračky. Já bych teda krom vystrkování prdele kouknul hlavně za takovej ten gumovej ráfek za dvířkama, tam často najdu krom žmolků z papírovejch kapesníků a lichejch ponožek i nějakej ten drobák, tak proč by tam Iveta nemohla najít i svojí soudnost?
#cringealert“

 Pro zobrazení popisků k fotkám si je rozklikněte. 

Reklama