Lacoste Challenge je energizující a pozitivně naladěná pánská vůně, kterou si oblíbí především mladší muži se zálibou v dynamickém způsobu života. Najdeme v ní i stopu neúnavné vytrvalosti legendárního Reného Lacoste, zakladatele značky a někdejší tenisové legendy. Právě s odkazem na něj dostala nová vůně své jméno a motto: „Nikdy se nebraň výzvě ke hře.“
LACOSTE Challenge – vůně
Nevtíravá směs klasických i moderních ingrediencí spolu s unikátním složením vůně inspirována sofistikovaným stylem na kurtu příznačným pro Reného Lacoste – promyšleně důslednou hrou od základní čáry přerušovanou energickými výpady a neuvěřitelnou lehkostí při smečování.
A stejně jako krokodýl, po kterém získal René svou přezdívku, ani on nikdy „nepustil“ svou kořist v podobě vítězství. Navíc nikdy zbytečně neplýtval pohybem, pěkně si počkal, až se „kořist“ přiblíží, a pak tvrdě zaútočil – na kurtu i později v podnikání. Proto se mu tak líbil obrázek krokodýla, kterého si později zvolil i jako svého maskota. Mimochodem, že udělal dobře, svědčí i fakt, že se z malého „zubícího se“ krokodýla stalo na přelomu milénia jedno z celosvětově nejznámějších log.
Složení
Hlava – servis
Na úvod nás vítají osvěžující a energizující tóny pomerančů a citrónů doplněné o aromatickou stopu levandule
Srdce – voley
Energií tepající srdce bije v rytmu kořenitých ingrediencí, především čerstvého zázvoru. Jde o poctu hře Reného Lacoste, který dovedl na protihráče zaútočit ve chvíli, kdy to vypadalo, že už mu docházejí síly. Tehdy teprve předvedl, kolik energie v něm ještě je a vzápětí získal rozhodující míč, aby tím zvrátil vývoj celého zápasu definitivně ve svůj prospěch.
Základ – čára
Stejně jako si René udělal jméno svou hrou od základní čáry, tak i vůně k jeho poctě má ve svém základu nepopiratelnou sílu a stabilitu. Vzácné růžové dřevo mu propůjčuje dotek moderny, kdežto eben je sázka na tradici. Spolu pak tvoří pevný základ, který podtrhuje celkové vítězství.
Zakladatel společnosti René Lacoste nepostrádal inovátorského ducha, který mu nedovolil spočinout na vavřínech vítězství, ale hnal ho stále dál. Důkazem budiž, že při hledání ideálního držení rakety spotřeboval stovky kotoučků amerických náplastí, jimiž oblepoval dřevěnou rukojeť své rakety. Tím zabránil, aby mu ve zpocených rukách klouzala, a dosáhl s ní mnohem lepšího úchopu. Jeho nápad se bleskově rozšířil a dlouho se u klasických raket používal.
A právě tenhle „zlepšovák“ má připomínat flakon nové pánské Lacoste Challenge – na „rukojeti“ v leskle černém provedení zdobeném nezaměnitelným logem krokodýla září šťavnatá žlutá – barva tenisových míčků. Elegantní kontrast mezi černou a žlutou vytváří příjemné napětí a očekávání jako předtím, než se raketa dotkne míčku a vypustí ho do prostoru.
Výsledkem je moderní interpretace značky reflektující mladistvě sportovní charakter vůně, a přitom nepostrádající jistý prvek lehké nostalgie po časech, kdy proslulý „krokodýl“ René Lacoste kraloval na světových kurtech.
Pozor soutěž o tandemové seskoky!
Od 1. do 30. září 2009 bude na stránkách www.lacoste-vune.cz probíhat soutěž o poukázky na tandemové seskoky a další hodnotné ceny od značky Lacoste.
(Přiřaď správná jména k obrázkům šesti představitelů Jamese Bonda, agenta 007, odpověz doplňující otázku, vyplň formulář a získej možnost vyhrát jeden ze sedmi poukazů na tandemový seskok od společnosti Skywalkers v hodnotě 3.600 Kč.)
Vůni si můžete koupit například zde: http://www.fann.cz/e-obchod/katalog/parfemy/Lacoste/CHALLENGE
Více o vůni: http://www.lacoste-vune.cz/
Nový komentář
Komentáře
originálním dárkem pro muže může být také tandemový seskok padákem, bude rád.
Oba jsme si zvykli na vůni Chanel ALLURE+Chanel ALLURE HOME.Tak zatím neměníme.Až nás omrzí budiž.
Lacoste v takovém šedivém falkonku jsem kdysi koupila příteli... brala bych pro něj nějaký nový
I ten flakón vypadá moc dobře
Byl by to moc pěkný dárek!