Francouzský génius Jean Paul Gaultier, uznávaný pro svou módní originalitu nejen v rodné zemi, vdechl výjimečné vodě svou představivost a vytvořil ojedinělou kolekci Prêt-à-Porter. Tato řada s podtitulem „Jednoduše průzračná“ ctí transparentnost designu v každém milimetru. Skleněnou láhev se vzorem obřího křišťálu lemují velká písmena s názvem vody Evian a jménem návrháře. Celkový vzhled nápoje vyvolává optickou iluzi křišťálové průzračnosti. S lahodným douškem francouzského pramene si tak nyní lze vychutnat také hravou inspiraci pana Gaultiera.
Být výjimečný, osobitý. Čnít z davu, strhnout, zaujmout. Taková je potřeba vyspělého konzumního světa. Zejména pak jeho první ligy, pro niž je úspěch standardem a ona výjimečnost metou, která potvrzuje kredit, společenský post. Není tedy divu, že výrobce světoznámé vody Evian požádal osobitého, ve světě módy uctívaného vizionáře Jean Paula Gaultiera, aby vymyslel design obalu pro nejprodávanější vodu na světě. Výsledkem je skleněná láhev sofistikovaného tvaru, kde se krajkoví ledových květů netradičně pojí s přísnými písmeny. Pro jedince s konvenčně uhlazeným vkusem může být toto spojení kontroverzní, stejně jako jiné může šokovat cena, za niž se ve vybraných restauracích takto balená voda prodává. Nicméně všichni musí uznat, že jde o jedinečný počin, jenž nahrává emocím, hravosti a výlučnosti – a o to tady jde!
Gaultier je dobrá volba: Je stejně čistý a ryzí jako pramenitá voda Evian
Evian, minerální voda pocházející z alpských úbočí poblíž Ženevského jezera, byla v roce 1908 uvedena na trh v láhvi vyrobené sklárnou Souchon-Neuvesel. Roku 1969 začala být vysoce kvalitní voda Evian stáčena do PVC lahví; o čtvrtstoletí později se materiál změnil na ekologičtější PET lahve. Danone Group, vlastník značky, se teď rozhodl zdůraznit jedinečnost této vody a požádal návrháře Jeana Paula Gaultiera, aby v roce 2009 oživil původní design skleněné lahve. Zadání bylo jednoduché: Ústředním heslem redesignu má být průzračnost Evianu – minerální vody, která patnáct let prochází velice pomalou filtrací písky, jíly a štěrky alpských svahů, než se dostane k zákazníkovi.
Prodejní místa:
La Casa Argentina – Dlouhá 730/35, Praha 1
La Bodeguita Del Medio – Kaprova 5, Praha 1
Lary Fary – Dlouhá 711/30, Praha 1
Restaurace Celnice – V Celnici 4, Praha 1
Solidní Nejistota – Pštrossova 21, Praha 1
Café Café – Rytířská 10, Praha 1
DC1 – Václavské náměstí 1, Praha 1
Nový komentář
Komentáře
:-)
Dobré,ale pro normálního smrtelníka drahé
Pod názvem bych si představovala všechno možné, jenom né francouzskou minerálku...
cristy.crow 9): já taky, je určitě zdravější a chutnějsí než tahle voda a ještě ušetříme!!
cristy.crow:
možná tak v parlamentu a senátu a tam by se zřejmě dali Pražáci spočítat na prstech jedné ruky
femme: jj, proto se nám sem hrnou jen samé divné naplaveniny, které čekají, že tu budou padat pečení holuby. No pravda, padaj.. a často, jen nikdo nechce říct kde přesně.
mmarianne: já piju jedině víno, abych udržela krok s Moraváky.
cristy.crow: no jasně, nadarmo se přece neříká, že v Praze je blaze, že?
zajímavá prodejní místa, i pro ty co chodí jen pěšky
cristy.crow: Tak si ji užijte co hrdlo ráčí. A nezapomeň, že pitný režim je cca 2 litry denně
A je ta voda alespoň ovoněná?
mmarianne: My v Prze totiž na to jako jediní máme.
Kus skla a voda a co je z toho hunbuku
To si mám kupovat minerálku za 500 !? To je ta lahev pětilitrová, ne?
Zase jen pro pražáky, zrovna jsem si ji chtěla jít koupit k sváče no nic, zas uvařím čaj.