Exkluzivní francouzské minerálce Evian vtiskl jedinečný funkční design světoznámý módní návrhář Jean Paul Gaultier. Nová láhev byla nyní slavnostně představena i v Praze. K dostání je ve vybraných restauracích a je možné ji pořídit za cenu 500 Kč.

Francouzský génius Jean Paul Gaultier, uznávaný pro svou módní originalitu nejen v rodné zemi, vdechl výjimečné vodě svou představivost a vytvořil ojedinělou kolekci Prêt-à-Porter. Tato řada s podtitulem „Jednoduše průzračná“ ctí transparentnost designu v každém milimetru. Skleněnou láhev se vzorem obřího křišťálu lemují velká písmena s názvem vody Evian a jménem návrháře. Celkový vzhled nápoje vyvolává optickou iluzi křišťálové průzračnosti. S lahodným douškem francouzského pramene si tak nyní lze vychutnat také hravou inspiraci pana Gaultiera.

 

Být výjimečný, osobitý. Čnít z davu, strhnout, zaujmout. Taková je potřeba vyspělého konzumního světa. Zejména pak jeho první ligy, pro niž je úspěch standardem a ona výjimečnost metou, která potvrzuje kredit, společenský post. Není tedy divu, že výrobce světoznámé vody Evian požádal osobitého, ve světě módy uctívaného vizionáře Jean Paula Gaultiera, aby vymyslel design obalu pro nejprodávanější vodu na světě. Výsledkem je skleněná láhev sofistikovaného tvaru, kde se krajkoví ledových květů netradičně pojí s přísnými písmeny. Pro jedince s konvenčně uhlazeným vkusem může být toto spojení kontroverzní, stejně jako jiné může šokovat cena, za niž se ve vybraných restauracích takto balená voda prodává. Nicméně všichni musí uznat, že jde o jedinečný počin, jenž nahrává emocím, hravosti a výlučnosti – a o to tady jde!

 

Gaultier je dobrá volba: Je stejně čistý a ryzí jako pramenitá voda Evian

Evian dostal chuť si hrát, tak trochu provokovat. Otestovat zákazníky, jak si výlučnosti cení a kolik jsou ochotni za ni zaplatit. A lepšího parťáka, než je Jean Paul Gaultier, si ani nemohl na tento projekt vybrat. Pětapadesátiletý Jean Paul je totiž správný „exot“, který chladný svět byznysu přitahuje, znervózňuje a inspiruje zároveň.

 

Evian, minerální voda pocházející z alpských úbočí poblíž Ženevského jezera, byla v roce 1908 uvedena na trh v láhvi vyrobené sklárnou Souchon-Neuvesel. Roku 1969 začala být vysoce kvalitní voda Evian stáčena do PVC lahví; o čtvrtstoletí později se materiál změnil na ekologičtější PET lahve. Danone Group, vlastník značky, se teď rozhodl zdůraznit jedinečnost této vody a požádal návrháře Jeana Paula Gaultiera, aby v roce 2009 oživil původní design skleněné lahve. Zadání bylo jednoduché: Ústředním heslem redesignu má být průzračnost Evianu – minerální vody, která patnáct let prochází velice pomalou filtrací písky, jíly a štěrky alpských svahů, než se dostane k zákazníkovi.

 

Prodejní místa:

La Casa Argentina – Dlouhá 730/35, Praha 1

La Bodeguita Del Medio – Kaprova 5, Praha 1

Lary Fary – Dlouhá 711/30, Praha 1

Restaurace Celnice – V Celnici 4, Praha 1

Solidní Nejistota – Pštrossova 21, Praha 1

Café Café – Rytířská 10, Praha 1

DC1 – Václavské náměstí 1, Praha 1

Reklama