Ahoj,

dnešním tématem jste mi udělali opravdu radost. Nakupovat podle letáků - to je moje! Nechci dělat nikomu reklamu, ale vysloveně se těším na letáky Plusu. Já tam totiž nacházím věci, které vysloveně potřebuji :), takže  třeba na kolo jsem  perfektně vybavená.

Posuďte sami: cyklistická pláštěnka, gelový potah na sedlo, blikačka na rukáv, košík dopředu na to kolo a minulý týden - bomba -  nepromokavá souprava s reflexními proužky na kolo pěkná a ne drahá.

Nebo cvičební pomůcky na domácí rehabilitaci. Šunt jsem tam koupila historicky jedinkrát: šlo o kuchyňskou váhu, která si nedělala starosti s rozdílem 10 dkg:). Ale ke cti Plusu musím říct, že mi váhu ihned vzali zpátky a vrátili peníze. V tomhle jsou taky dobří: můžete vrátit zboží bez jakéhokoliv vysvětlování a peníze máte zpátky okamžitě.

A nejhorší koupě podle letáku? Tak to je bezesporu nákup kožených polobotek v řetězci Globus před cca měsícem a půl. Jak jsem se zaradovala, když jsem je uviděla na letáku! Přesně tohle mi chybělo. Bez koruny 700 Kč, no nekupte to, že? Kůže!!! Uháněla jsem tam hned brzo ráno, aby mi to nevyprodali. Vybrala jsem si pěkné kožené polobotky se suchým zipem.

Po měsíci opatrného nošení se mi urval jazyk. Nesla jsem to na reklamaci, kde se mi dostalo dotčeného dotazu: "A proč je to mokré, vy jste to umývala?" Na mou reakci: "A vy jste to snad chtěli špinavé, vždyť jsem v tom dnes chodila?" už pracovnice Informací odpověď neuměla. Při podávání reklamace jsem chtěla, aby pracovník pořádně přišil i jazyk u druhé boty, protože to bylo opravdu na heslo. Podepsala jsem sáhodlouhý protokol po řádném a přísném výslechu a celá zpocená se vracela domů. Boty by mi měsíc chyběly, takže jsem to musela řešit provizorním nákupem v Halle, koupila jsem boty za 120 Kč, které mi kupodivu okamžitě padly a nemůžu si je doteď vynachválit.... minulou sobotu jsem se ptala v hypermarketu Globus, jestli oprava došla - ano.

Okamžitě jsem zkontrolovala i druhou botu, samozřejmě, nikdo na to ani nesáhl. Moje chyba, že jsem pořádně protokol o převzetí reklamace nepročetla, protože tam fakt nestálo, že se mají zkontrolovat a opravit boty obě. Tak nějak jsem naivně věřila profesionální cti toho ševce :( - s pracovnicemi informací nebyla řeč, stále mi jen opakovaly, že jsem to podepsala a že neví, proč se rozčiluji.

Málem jsem je vzala botou po hlavě, protože byly tak protivné, jako by šlo o krádež a ne o reklamaci. Pokud bych chtěla, aby mi tu druhou botu opravili, musela bych podstoupit totéž martyrium: vypisovat to celé znovu a měsíc si počkat.  Tak jsem si naštvaně obuv vzala - a včera bylo pondělí, že? Tak po dvou dnech nošení se mi urval jazyk na té "neopravené" botě, kde se to dalo čekat. Zadumala jsem se a doma odpárala nově přišitý jazyk i z té reklamované. Kupodivu, boty jen získaly na vzhledu.

Možná to tak výrobce zamýšlel - pochodíš si v tom týden, dva, a pak ti na nich upadne jazyk -  a máš opět nové botičky!!!  - tak to je moje čerstvá zkušenost. Není důležité, jestli kupujete boty od Vietnamců nebo v kamenném obchodě. Mnohdy jsou ty úplně nejlevnější lepší než ty, které vás zlákají na letácích.... ale proč v informačním centru zaměstnávají takový materiál, to vážně nevím. Je divné, když už  i tak dost zničený zákazník uslyší: "Já vás nechápu"... "Komu?! Nám?!" - to na moji repliku PŘÍLIŠ JSEM VÁM DŮVĚŘOVALA (že tam napíšou zmínku i o té druhé botě s chatrně přišitým jazykem)... opravdu nevím, vypadá to, že ta děvčata tam pracují zadarmo a podle toho podávají výkony.

Já uznávám, že jsou v první linii, ale když nezvládnou tohle, co by dělaly, kdyby tam přišel někdo opravdu od rány? Taky jsem jim řekla, že díky nim si tam už v životě boty nekoupím. Zákazník má prostě v řetězci Globus těžký život.

 

Stalo se něco podobného i vám? Mně jenom tam.

Gerda


Děkujeme za mejlík, Gerdo. Někdy se opravdu stane, že koupíte levnou a velmi úžasnou věc. Jindy vyhodíte hodně peněz za totální šunt.

Napište nám, jak nejste/jste spokojené se slevami.

Nejlepší z vás odměníme.

redakce@zena-in.cz