Ahoj,
dnešním tématem jste mi udělali opravdu radost. Nakupovat podle letáků - to je moje! Nechci dělat nikomu reklamu, ale vysloveně se těším na letáky Plusu. Já tam totiž nacházím věci, které vysloveně potřebuji :), takže třeba na kolo jsem perfektně vybavená.
Posuďte sami: cyklistická pláštěnka, gelový potah na sedlo, blikačka na rukáv, košík dopředu na to kolo a minulý týden - bomba - nepromokavá souprava s reflexními proužky na kolo pěkná a ne drahá.
Nebo cvičební pomůcky na domácí rehabilitaci. Šunt jsem tam koupila historicky jedinkrát: šlo o kuchyňskou váhu, která si nedělala starosti s rozdílem 10 dkg:). Ale ke cti Plusu musím říct, že mi váhu ihned vzali zpátky a vrátili peníze. V tomhle jsou taky dobří: můžete vrátit zboží bez jakéhokoliv vysvětlování a peníze máte zpátky okamžitě.
A nejhorší koupě podle letáku? Tak to je bezesporu nákup kožených polobotek v řetězci Globus před cca měsícem a půl. Jak jsem se zaradovala, když jsem je uviděla na letáku! Přesně tohle mi chybělo. Bez koruny 700 Kč, no nekupte to, že? Kůže!!! Uháněla jsem tam hned brzo ráno, aby mi to nevyprodali. Vybrala jsem si pěkné kožené polobotky se suchým zipem.
Po měsíci opatrného nošení se mi urval jazyk. Nesla jsem to na reklamaci, kde se mi dostalo dotčeného dotazu: "A proč je to mokré, vy jste to umývala?" Na mou reakci: "A vy jste to snad chtěli špinavé, vždyť jsem v tom dnes chodila?" už pracovnice Informací odpověď neuměla. Při podávání reklamace jsem chtěla, aby pracovník pořádně přišil i jazyk u druhé boty, protože to bylo opravdu na heslo. Podepsala jsem sáhodlouhý protokol po řádném a přísném výslechu a celá zpocená se vracela domů. Boty by mi měsíc chyběly, takže jsem to musela řešit provizorním nákupem v Halle, koupila jsem boty za 120 Kč, které mi kupodivu okamžitě padly a nemůžu si je doteď vynachválit.... minulou sobotu jsem se ptala v hypermarketu Globus, jestli oprava došla - ano.
Okamžitě jsem zkontrolovala i druhou botu, samozřejmě, nikdo na to ani nesáhl. Moje chyba, že jsem pořádně protokol o převzetí reklamace nepročetla, protože tam fakt nestálo, že se mají zkontrolovat a opravit boty obě. Tak nějak jsem naivně věřila profesionální cti toho ševce :( - s pracovnicemi informací nebyla řeč, stále mi jen opakovaly, že jsem to podepsala a že neví, proč se rozčiluji.
Málem jsem je vzala botou po hlavě, protože byly tak protivné, jako by šlo o krádež a ne o reklamaci. Pokud bych chtěla, aby mi tu druhou botu opravili, musela bych podstoupit totéž martyrium: vypisovat to celé znovu a měsíc si počkat. Tak jsem si naštvaně obuv vzala - a včera bylo pondělí, že? Tak po dvou dnech nošení se mi urval jazyk na té "neopravené" botě, kde se to dalo čekat. Zadumala jsem se a doma odpárala nově přišitý jazyk i z té reklamované. Kupodivu, boty jen získaly na vzhledu.
Možná to tak výrobce zamýšlel - pochodíš si v tom týden, dva, a pak ti na nich upadne jazyk - a máš opět nové botičky!!! - tak to je moje čerstvá zkušenost. Není důležité, jestli kupujete boty od Vietnamců nebo v kamenném obchodě. Mnohdy jsou ty úplně nejlevnější lepší než ty, které vás zlákají na letácích.... ale proč v informačním centru zaměstnávají takový materiál, to vážně nevím. Je divné, když už i tak dost zničený zákazník uslyší: "Já vás nechápu"... "Komu?! Nám?!" - to na moji repliku PŘÍLIŠ JSEM VÁM DŮVĚŘOVALA (že tam napíšou zmínku i o té druhé botě s chatrně přišitým jazykem)... opravdu nevím, vypadá to, že ta děvčata tam pracují zadarmo a podle toho podávají výkony.
Já uznávám, že jsou v první linii, ale když nezvládnou tohle, co by dělaly, kdyby tam přišel někdo opravdu od rány? Taky jsem jim řekla, že díky nim si tam už v životě boty nekoupím. Zákazník má prostě v řetězci Globus těžký život.
Stalo se něco podobného i vám? Mně jenom tam.
Gerda
Děkujeme za mejlík, Gerdo. Někdy se opravdu stane, že koupíte levnou a velmi úžasnou věc. Jindy vyhodíte hodně peněz za totální šunt.
Napište nám, jak nejste/jste spokojené se slevami.
Nejlepší z vás odměníme.
Nový komentář
Komentáře
Já jsem si koupila u Bati krásné kožené mokasínky. Bohužel mi do nich asi za dva měsíce začalo téct. Koukala jsem na ně zblízka a ejhle - dírka v podrážce. Než abych do obchodu zajela (nemáme ho u nás), tak jsem si zašla k "doktorovi přes boty" a nechala si to opravit. Kdybych to hodila tam, tak bych na to měsíc čekala. A jak koukám - tak stejně bych tam jela asi zbytečně
A ještě ke zkušenosti z kupování botů.Jedna moje známá si koupila kozačky u Batě a když je chtěla reklamovat, tak jí prodavačka řekla, co otravuje, že jejich boty se vyrábějí jen na občasné nošení, takže žádné reklamace nepříjímají
Alfinka: myslela jsem to tak, že u pouze vakuově balených salámů a sýrů máš jistotu, že u nich prodávající nemůže přelepit datum spotřeby.
Např. v Albertu přece nemůžeš koupit přelepený salám od Kosteleckých uzenin.
Krásné kožené boty za 700 v Globusu? No to snad ne To se potom nediv, že to tak dopadlo, nechtěla bych je ani zadarmo.
m.marina:tak to mají u nás v delvitě taky Můj si u rena koupil boty a brzo se mu urval už zmíněný jazyk.
Taky se mi stalo v Globusu něco podobného. Koupila jsem dceři letní boty. Po asi týdnu nošení se pásky utrhly. Po měsíci mi to nekvalitně a řekla bych neodborně přilepili, po dvou dnech se to utrhlo znovu,... Po třetí reklamaci jsme chtěli vrátit peníze. Bohužel se v průběho reklamace ztratil doklad o nákupu, takže nám nevrátii nic:-))) Z toho plyne ponaučení, že v Globusu už žádné boty nikdy nekoupím. Jinak jsem tam třeba spokojená s cenami minerálek, mám ráda některé jejich pečivo a dají se jíst i některé uzeniny. Ale boty a podobné zboží nikdy více.
Termoúčtenky! V kombinaci s babiznami z finančáku vskutku čistá radost.
danluk:Co se týká účtenek na termopapíře, tak jsem kupovala v Carrefouru žehličku + další nákup a namarkovali mi ji na tu normální účtenku, která za rok /nebo ještě dřív/ vybledne. Tak jsem šla na informace a tam mi k tomu ještě jen na tu žehličku napsali paragon ručně. To samé v Tescu. Takže jestli kupujete zároveň s nákupem něco dražšího, třeba elektro, trvejte na tom, že nechcete účet na termopapíru.
Lucik007:Nemají právo chtít poplatek za neuznanou reklamaci. Kdyžtak se podívej na www.spotrebitel.cz
Gabi: no záleží o co jde,já chodím s tím,že něco má stát tolik a stojí to tolik a jde tam o dost peněz
Alfinka: ale když to zjistíš doma, tak ti je to k ničemu, nikdo ti přece neuzná, že nesedí počet zaplacených a odnesených výrobků (o věcech navíc ani nemluvím) nebo že ti pokladní započítala te meloun za 50,-, když ty jsi koupila jiný za 30,-. Moje mnohaletá zkušenost a snaha o zachování zbytku svých nervů je účtenku okamžitě vyhodit a vůbec ji nestudovat.
breberka: vakuově balené teda fakt nemusim,když je to jen v sáčku tak jo,ale jak je vysátej ten vzduch a ta voda-šťáva tam
gerda: , maso je lepší fakt koupit přímo u řezníka (ale ani tam si člověk není jistý)
Jinak je lepší kupovat maso, salámy a sýry vakuově balené od výrobce, který je do daného obchodi přímo dováží (ale i to se některým obch. daří pěkně přelepovat.Nejčastěji to pak po záruce vybalí z VO obalu a dají do "volného prodeje"
Já jsem zažila drhnutí načlého salámu kartáčem s jarovou vodou , omývání klobás v octové vodě a odkrajování oschlých stran na starých salámech.
Osobně pak můžu říct, že jediný výrobce, se kterým mám dobré zkušenosti a vím, že to neodrbává, je VAHALA , nechci tu nikomu dělat reklamu, ale jinak to všechno stojí za hov*o
danluk: No tak to nevím,leda si z toho lístku opsat a oni by to v té pokladně měli mít uložený ne? Nebo je to jen u velkých drahých věcí,u elektroniky a tak?
m.marina:No je to pryč,stane se,ale fakt to pak chce už dávat pozor
danluk:ono je to myslím i na těch jízdenkách napsaný,že to časem zmizne,ne? Ale tak rychle by to asi nemělo,ale vím,že to dělá.Taky mám doma nějaký starší účtenky kde už ani není poznat co to bylo.
gerda:já sem s nima taky neměla zatím problém,reklamaci uznali,malou věc druhý den vyměnili za větší...
danluk: co vím, tak účtenku musejí vydat na každé zboží. Oni hřeší na to, že si zákazníci nejsou jistí. Na druhé straně - stánkaři jsou nanejvýš ochotní a není u nich problém zboží vyměnit.