Z plastových brýlí zažívá letos opravdový boom modely slunečních brýlí ve tvaru kočičího oka, který má silnější obroučky, očnice jsou v horních rozích do špičky, jež mírně přesahuje obličej. Ale nejen to, zažíváme také návrat k velmí úzkým očnícím, které vám sotva obkrouží oko. Z praktického hlediska tedy oko úplně nechrání, ale co bychom neudělaly pro módu.
Brýle Vogue nám na focení zapůjčili www.easyoptic.cz.
Vyfotily jsme se v našich běžných brýlích a poté v kočičích. Co vy na to?
Klára křížová, obchodní ředitelka
Brýle: Ray-Ban, Vogue
Marie Cicvárek Fléglová, redaktorka
Brýle: Komono, Vogue
Vendula Kubalíková, zástupkyně šéfredaktora
Brýle: Mango, Vogue
Čtěte také: Kovové, plastové, kulaté, nebo hranaté? Jaké sluňáky se tento rok vlastně nosí?
Nový komentář
Komentáře
Já hlasuji pro Kláru...
Mám podobné.
Tak u paní Vendulky Kubalíkové je podle mě změna nejmarkantnější a přitom nejpozitivnější
Dala jsem hlas Marii, hodí se k jejímu účesu ona má takový celkový šmrnc
Líbí se mi Marie.
dala jsem hlas Marii
Jenom Klárka K. měla poctivě brýle nasazené, proto jí dávám bod. A sluší jí. Marie a Vendula měly brýle níže a koukaly nad nimi. takže ?? …. to neplatí