Generálním partnerem série veganských veletrhů Veggie Náplavka, které patří mezi největší akce svého druhu v Evropě, i tohoto nového ještě většího eventu Vegan Future: Expo & Conference 2020 je obchodní řetězec Kaufland se svojí značkou K-take it veggie. „Vnímáme, že stále více lidí se chce stravovat zdravě a dává přednost rostlinným alternativám. Naši veggie značku jsme představili již v roce 2016 a stále ji rozšiřujeme. Na přípravě nových produktů spolupracujeme například i s Českou veganskou společností,“ vysvětluje tisková mluvčí Kauflandu Renata Maierl.

Zdravý životní styl a šetrný přístup k životnímu prostředí je pro společnost Kaufland jednou z priorit. „Jsme rádi, že jsme mohli být součástí tohoto významného eventu. Kaufland se snaží aktivně předcházet plýtvání s potravinami, používáme materiály šetrné k životnímu prostředí, využíváme energeticky nenáročné technologie nebo se v rámci své plastové strategie snažíme snižovat spotřebu plastů. A také jsme, samozřejmě, velmi rádi, že naše produkty opravdu zaujaly a chutnaly,“ uvedla Renata Maierl. Na veletrhu Kaufland nabídl ochutnávku například K-take it veggie jogurtů, pomazánek a ovocných nebo zelených smoothie z mandlového nebo rýžového mléka s čerstvým ovocem. U stánků probíhala také soutěž o poukázky na nákup do prodejen Kaufland.

Kaufland nabízí širokou nabídku veganských a vegetariánských produktů. Vlastní značku veganských a vegetariánských produktů K-take it veggie uvedl na trh již před čtyřmi lety. Nabídka zahrnuje sójová, mandlová nebo rýžová mléka, jogurty, pomazánky i uzeniny a neustále se rozšiřuje. Kvalitu potvrzuje i vítězství Veggiegurtu K-take it veggie v únorovém vydání uznávaného spotřebitelského časopisu dTest. V srpnu uvedl na svých prodejnách další novinky z řady K-take it veggie, například kokosové jogurty (natur a mango-maracuja), neslazený mandlový nápoj nebo bio rýžový nápoj. Většina produktů je v bio kvalitě, a navíc za skvělé ceny. Kaufland ale prodává mnoho dalších oblíbených značek pro vegetariány a vegany jako Alpro, Garden Gourmet nebo vyhlášené bezmasé burgery od Beyond Meat i oblíbené produkty slovenské rodinné značky Lunter včetně jejich hotových 100% rostlinných jídel.

Reklama