Navazujeme na staletou tradici sousedských trhů – jarmarků pořádaných na obecních náměstích, na nichž si občané mezi sebou nabízeli vlastní kvalitní a čerstvé výrobky,“ vysvětluje inspiraci pro název nové značky Renata Maierl, tisková mluvčí Kauflandu.

Pod novou vlastní značkou K-Jarmark se jako první představují mléčné produkty, pečivo, uzeniny nebo minerální vody. Do roka bude v nabídce pod značkou K-Jarmark přes 200 výrobků. Široký sortiment bude zahrnovat lahůdky, pečivo, uzeniny, maso, drůbež, sladkosti, hotová jídla, sirupy, knedlíky, vejce, konzervované potraviny nebo zmrzlinu.

Výrobky K-Jarmark jsou značeny jednoduchým, přesto výrazným logem, kterému dominují tradiční národní lipové listy. Slovo Jarmark pak navozuje místo pro setkávání lidí za účelem nákupu zboží. „Kaufland nabízí svými privátními značkami vysokou kvalitu již dlouho, teď zaručujeme zákazníkům další benefit v podobě českých výrobců,“ připomíná Renata Maierl.

Všechny výrobky pyšnící se označením K-Jarmark podléhají přísným normám a pravidlům. Týkají se nejen receptur, surovin, technologických postupů, ale i obalů.

Výrobci zařazení pod značku K-Jarmark musejí splňovat platné certifikace výrobních provozoven a úspěšný Kaufland audit. Dodržování receptur je pravidelně kontrolováno laboratorními testy a ochutnávkami.

Reklama