Zákazníci v prodejnách najdou produkty Dlouhodobě výhodněji označené oranžovou šipkou, která vychází z vizuálu již známé slevové akce Superkauf. Kromě obvyklých slevových akcí jako jsou Superkauf, Superprodloužený víkend nebo slevy s Kaufland Card, tak supermarket přináší novou kampaň s ještě výhodnějšími cenami vybraných produktů.

V Kauflandu již nyní najdete dlouhodobě výhodnou nabídku ve všech oblastech čerstvého zboží jako např. více než 200 druhů ovoce a zeleniny, 90 druhů pečiva a 110 druhů baleného masa.
Změny v nakupování

Na počátku pandemie vrostl zájem zákazníků o trvanlivé potraviny jako jsou těstoviny, mouka, rýže, konzervy. Lidé se předzásobovali. Dalším faktorem, který změnil nákupní chování bylo uzavření školních zařízení a gastronomických provozoven. Zájem zákazníků se přesunul do čerstvých úseků (ovoce, zelenina, masné produkty, mléčné výrobky).

„Chceme nabídnout dlouhodobě výhodnější ceny vybraných produktů. V našich prodejnách zákazníci nakoupí vše na jednom místě, a navíc z produktů označené symbolem „Dlouhodobě výhodněji“ si vybere opravdu každý,“ doplňuje Maierl.

Více na KAUFLAND.CZ

Reklama