Rohlík minulý týden přišel s tvrzením, že nákupy u něj jsou cenově téměř totožné jako u jiných supermarketů, aniž by toto své srovnání opřel o veřejně ověřitelné údaje. Tesco na to reagovalo téměř okamžitým zveřejněním srovnávacích nákupů v rámci své transparentní kampaně „Nenechte se opít…“. Ty byly provedeny v průběhu dubna a pracují s cenami, které v daných dnech zákazník za vybrané produkty skutečně zaplatil.
Tesco vycházelo ze spotřebního koše Českého statistického úřadu, který při svých průzkumech použila v minulosti i některá média, což jednoznačně dokládá transparentnost a nezávislost Tesco kampaně. Podrobnosti o metodice srovnávacích nákupů a jejich výsledků jsou zveřejněny na webové stránce itesco.cz/srovnani.
Společnost Tesco zároveň důrazně odmítá tvrzení Rohlíku, že srovnávací nákup byl vybrán tendenčně. „Nedělitelnou součástí maloobchodního prodeje jsou i akční nabídky, tzv. promoce, které tvoří přibližně polovinu všech prodejů v rámci České republiky. Z toho logicky plyne, že nedílnou součástí těchto online nákupů byly také akční nabídky,“ říká Zuzana Grinčová, marketingová ředitelka Tesco.
Společnost Tesco vítá, že srovnávací kampaň povede k úsporám pro všechny koncové zákazníky online nákupů. „Jsme rádi, že naše rychlá reakce na kampaň Rohlíku spustila diskusi o cenách online nákupů a inspirovala tak konkurenci ke snižování cen potravin, které pomůže všem zákazníkům ušetřit, obzvláště v dnešní složité době,“ dodává Zuzana Grinčová.
Nový komentář