Každý den na nás číhají různá nebezpečí. A mezi ně patří úraz. Pojistit se proti nim je tedy maximálně zodpovědným rozhodnutím. Jenže… Co když nedojde k žádnému úrazu či úmrtí? Většinou máme smůlu. Ne však vždy. Generali pojišťovna a. s. jako první nabízí kromě individuální pojistné ochrany i vrácení části pojistného jako bonus klientům za to, že pečují o své zdraví.
Generali Pojišťovna a.s. přichází na trh s novým produktem, který nejen kryje rizika, ale při bezeškodným průběhu dokonce i vrací část peněz! Produkt BeneFIT je jediné rizikové pojištění, které vám přinese peníze v každém případě. Pojistná smlouva BeneFIT totiž garantuje, že při bezeškodným průběhu dostanete zpět v hotovosti bonus ve výši až 25 % zaplaceného pojistného.
„Pojištění lze sjednat pro jednu až osm osob od jejich narození do sedmdesáti let,“ upozorňuje Product Manager Ladislav Wagner. Přitom pojištění vůbec nemusí být z jedné rodiny. Jediná smlouva tak může provázet vaši rodinu nebo skupinu blízkých přátel po celé generace. K čemu vám však taková smlouva bude, když se nikomu nic nestane? „V takovém případě dostanete zpět bonus ve výši až 25 procent ze zaplaceného pojistného, a to v hotovosti, nikoli jen formou přislíbené slevy,“ odpovídá Wagner.
Pojištěná rizika:
- Denní odškodné za dobu nezbytného léčení úrazu
- Denní odškodné za dobu léčení vyjmenovaných úrazů
- Trvalé následky úrazu s progresivním plněním
- Hospitalizace následkem úrazu
- Odškodnění definovaných úrazů s asistenčními službami (ojedinělé na trhu)
- Smrt
- Smrt úrazem vč. smrti při autonehodě (novinka v pojistných rizicích)
Nový komentář
Komentáře
to máme sjednané
dajdada — #2 dík za upozornění
cha cha to opravdu nepatřilo do této diskuze,ještě že jsem pojištěná,jak je vidět,dobře jsem udělala,jdu si zapálit
Mensi urazy me taky potkaly, ale nikdy jsem se urazove nepojistila
to zní good, jen jestli v tom neni háček. Celej život člověk platí jak blbec připojištění a 25% nazpět? dobrý, ale známe reklamy.Já teda v době krize koukám na svý kapitálový úrazový poj. a nestačim se divit, kam se to až propadá. Jestli sem ty prachy neměla rači pořádně prošustrovat v Tichomoří..
Vrácení pojistného...no, raději ne, jen ho hezky mít..
O pojišťovnách nechci ani slyšet.Měla jsem povinné a protože jsem platila horentní sumu tak jsem šla do pojišťovny,že chci uzavřít jinou pojistku u jiné levnější pojišťovny,tam mi bylo řečeno abych napsala písemné ztrušení a počítám s výpovědní lhůtou nejméně 6 týdnů,no a co čert nechtěl-já měla havárku,nahlásila jsem to pojišťovně a za 14 dní mi přišlo poštou,že mám zrušené pojištění a tudíš jsm v době havárie neměla pojištění a musím zaplatit pokutu.Raději nechtějte vědět jak jsem je seřvala
uvažuji o tom si to založit, vypadá to seriózně
O pojišťovnách si myslím svoje-reklamy klamavé,skutečnost je jiná-hlavně ta rychlost při vyplácení plnění.
S pojišťovnama nemám moc dobré zkušenosti. platit musíte s plněním je to horší.
ano,pojistku jsem měla na syna a na mě,ale myslím,že je to na jednu stranu zbytečné,i když nikdy nevíte co se může stát...jen jsem ji musela zrušit kvůli nedostatku financí...
Myškomedvídek — #1 Už to nehul
Myškomedvídek — #1 pojištění je smrtelné?
To asi patřilo jinam, že?
byla jsem a měla by chodit každá žena je to smrtelné