Spojení jógy jako fyzicko-spirituální disciplíny usilující o rovnováhu duše a těla představené pomocí sušenky, která v kreslené podobě nabízí svůj podíl na vyvážené snídani, nám přišlo milé, vtipné a především pasující do předchozí komunikace,“ říká Veronika Demčíková, manažerka značky BeBe Dobré ráno. „Ve vizuálech proto sušenka-jogínka balancuje s borůvkami na rukou, ve videu pro změnu balancují borůvky na sušence stojících na snídaňové misce či sušenka BeBe v jógové meditační pozici vede lekci jógy odehrávající se na pozadí snídaňového stolu s podzimní tematikou.
5bbcb9945ccf9obrazek.png

Značka BeBe Dobré ráno v posledních letech uvedla na trh dvě aktuálně nejvíce rostoucí řady založené na vysokém obsahu celozrnných cereálií a sušeném ovoci, oříškách či čokoládě. Řada NaMěkko prezentuje měkké sušenkové produkty, Na Tvrdo křupavé sušenky.

Těšíte se na BeBe Na měkko s borůvkou?



Podívejte se na videa:


 

Reklama