terr.jpg

Udržitelnost je pro nás významné téma již dlouhé roky jak na lokální, tak i celosvětové úrovni. Některé naše aktivity jsou pro zákazníky viditelné více, jiné méně. Například už od roku 1992 třídíme veškerý dodavatelský odpad, posledních 21 let jej třídíme i za naše zákazníky. Plastové obaly jsme nahradili za papírové, vyrobené z recyklovaného nebo udržitelně získaného papíru,“ říká Jitka Pajurková, ředitelka komunikace a PR McDonald’s ČR a SK. „Limitovaná edice termohrnků s designem Jitky Nováčkové je součástí dlouhodobé kampaně Naše protože, kterou chceme inspirovat zákazníky i širokou veřejnost k šetrnému přístupu k našemu okolí. Vždyť všichni přeci chceme, aby tu po nás přírodní krásy zůstaly i dalším generacím. A právě nahrazení jednorázových kelímků znovupoužitelnými hrnky je jedním z mnoha kroků, jak toho dosáhnout,“ dodává Jitka Pajurková.

„Protože chci jíst s Leou borůvky v létě“
6155b91e9ba44obrazek.pngDesign stylového termohrnečku přímo odkazuje na „Protože" Jitky Nováčkové a její dcery, které zní „Protože se chci s Leou každé léto umazat od borůvek “. Nechybí v něm proto minimalistický odkaz na borůvku a také na slunce, jež symbolizuje léto. Dominantní barvou je modrá, kterou Jitka miluje, a zároveň pro ni představuje nejen léto, ale i naši planetu. „McDonald’s mám ráda díky jeho zodpovědnému přístupu k životnímu prostředí. Líbí se mi také, že je vždy o krok napřed. Používání dřevěných příborů, třídění odpadu po svých zákaznících anebo darování nespotřebované zeleniny zvířatům v ZOO, to jsou kroky, které mě u firmy McDonald’s neskutečně těší. Kromě toho tedy zbožňuji pravé McDonald’s hranolky,” usmívá se Jitka Nováčková.

Projekty, které přispívají k zodpovědnějšímu přístupu k životnímu prostředí velmi ráda podporuji, a tak jsem ráda, že mohu být součástí vytvoření designu pro tento znovupoužitelný termohrnek. Věřím, že z něj budou mít radost i jeho noví majitelé, kteří se díky němu vyhnou zbytečným plastovým nebo povoskovaným kelímkům,” dodává Jitka Nováčková.

K nákupu termohrnku káva zdarma

Termohrnky, kterých bylo v rámci limitované edice vyrobeno 5 000 kusů, půjdou do prodeje na Mezinárodní den kávy, tedy 1. října.

Jejich cena je 99 Kč.

Zákazník jejich nákupem získá nejen ekologický a znovupoužitelný obal na teplé i studené nápoje, ale také kávu dle svého výběru zdarma.

Ani to není náhoda. Kromě svého udržitelného přístupu k podnikání chce společnost McDonald’s upozornit také na kvalitní kávu, kterou nabízí nejen v kavárnách McCafé, ale také ve všech svých restauracích. Ročně se jí vypije mnoho milionů šálků, například v roce 2020 to bylo víc než 6 milionů kusů, v letošním roce už si kávu objednaly bezmála 4 miliony zákazníků. Ti si ji nejvíce kupují v průběhu rána a nejčastěji volí klasické cappuccino (v letošních prodejích je zastoupeno 27 %) a latté 26 %.

Vítězka České Miss 2011 Jitka Nováčková je už mnoho let známá propagací udržitelnějšího životního stylu, ke kterému nabádá i svých 450 000 sledujících na sociálních sítích. Právě zde plánuje podpořit nejen jí navržený termohrnek, ale také celou kampaň Naše protože. Navíc připravuje setkání se svými fanoušky s názvem Pojď s Jitkou na kafe, které proběhne v některém z pražských McCafé. Podrobnosti budou již brzy k dispozici jak na sociálních sítích Jitky Nováčkové, tak i společnosti McDonald’s.

Uvedení termohrnku i propagaci kvalitní kávy v McDonald’s podpoří komunikace napříč několika kanály. Reklamní kampaň na značku kaváren McCafé odstartovala agentura DDB, spolupráci s Jitkou Nováčkovou zaštítila agentura MSL. Cílem PR kampaně bude propagace udržitelného přístupu k podnikání, který je jednou z hlavních dlouhodobých priorit společnosti McDonald’s. Na komunikaci se dále podílí agentura Follow Bubble, která má na starosti sociální média, OMD zajišťuje nákup médií.

6155b8aa52f71obrazek.png

Reklama