Chcete si užít léto? Pak nejlépe v kabrioletu!
Nový přírůstek modelové škály automobilky Nissan – zcela nová Micra C+C – si do segmentu stylových kupé-kabrioletů přináší řadu inovativních prvků. Stačí jen zmáčknout knoflík a otevřený kabriolet se mění v kupé s pevnou střechou. Nissan Micra C+C je zároveň jediným vozem své třídy, který nabízí prosklenou panoramatickou střechu C-VIEW®, díky které má posádka dokonalý kontakt s okolním prostředím bez ohledu na aktuální počasí.
Micra C+C ve zkratce
Atraktivní kupé i kabriolet v jednom
Panoramatická prosklená střecha C-VIEW® se slunečními clonami
Uspořádání sedadel 2+2
Motor 1,4 l a nový motor 1,6 l
Od kupé ke kabrioletu za 22 sekund
Největší zavazadlový prostor ve třídě
Unikátní výrobní metody
Výroba ve Velké Británii v nejproduktivnější evropské automobilce
Nižší a delší
Elegantní a stylová Micra C+C je v porovnání se základním hatchbackem Micra nižší a o něco delší. Křivka střechy, navazující na výrazně skloněné čelní okno, snižuje výšku kupé-kabrioletu o 99 mm, oproti základnímu hatchbacku je Micra C+C také o 72 mm delší. Prodloužení jde na vrub zadních partií, kde konstruktéři museli za zadními sedadly připravit místo pro skládací pevnou střechu.
Pevná skleněná střecha C-VIEW® je mistrovským dílem technologů a konstruktérů. Propracovanému mechanismu trvá jenom 22 sekund, než se střecha po stisknutí tlačítka složí do karoserie za zadními sedadly. Víko zavazadlového prostoru, uchycené prostřednictvím dvojitých závěsů, se při skládání střechy otvírá obráceně než při běžném používání – při nakládání a vykládání zavazadel.
Automatické otvírání střechy Auto-Open Roof®
Největší zavazadlový prostor ve třídě
Nový Nissan Micra C+C je nejenom vysoce stylovým a designově atraktivním modelem, zůstává ale i příjemně praktickým vozem. O tom svědčí i zavazadlový prostor, který má největší objem v této automobilové třídě. Je-li střecha složená v zádi karoserie, má zavazadelník objem 255 litrů.
Vedle největšího zavazadlového prostoru se Micra C+C chlubí i množstvím odkládacích schránek a prostorů přímo v interiéru. Většina schránek je uzamykatelných, takže ve voze lze nechávat uložené věci i při parkování se složenou střechou.
Pro Micru C+C je připravený zážehový motor o objemu 1,4 l a výkonu 65 kW/88 k nebo nově vyvinutý šestnáctiventilový zážehový čtyřválec s dvojicí vačkových hřídelů, který z objemu 1,6 l dává výkon 81 kW/110 k. Tento agregát lze najít i pod kapotou nových sportovně laděných modelů Micra 160SR. Podvozek, odvozený od podvozku základního hatchbacku Micra, využívá propracovaných kombinovaných vzpěr McPherson vpředu, vzadu má Micra C+C nápravu s torzní příčkou. Závěsy kol byly ovšem pečlivě naladěny podle speciálních charakteristik nového kupé-kabrioletu.
Nový komentář
Komentáře
Auta Nissan znám, jsou skvělá. Zrovna jsem četla, že se dá objednat i z Česka ;-) To je super!
asi si to cestou domů skočím koupit
. To se bude hodit do současného počasí
Já se do auta schovávám před sluncem
To je fakt krásný.
Další auto úplně k ničemu.
a soutěž nebude..?...