Na internetové adrese www.hybemesehezkycesky.cz se rozhodne, které týmy postoupí do podzimního finálového kola a jak vysoké podpory se jim dostane.

„Příjemně nás překvapilo, kolik týmů se letos přihlásilo. Oproti prvnímu ročníku je nyní zcela jiná situace. Potvrdilo se nám tak, že podpora dětského sportu je nutná, a je třeba v ní pokračovat. I proto jsme pro letošní rok naši podporu navýšili na dvojnásobek. Celková hodnota výher, o něž se podělí stovky týmů a tisíce dětí, tak může přesáhnout na základě aktivity jejich fanoušků 10 miliónů korun,“ popisuje Jens Krieger, generální ředitel PENNY.

62988164ad033obrazek.jpgFoto: PENNY

V období od 2. do 29. června bude mít veřejnost možnost hlasovat na internetové adrese www.hybemesehezkycesky.cz o tom, které 3 týmy v daném mikroregionu, do nichž je celá Česká republika rozdělena, postoupí do finálového hlasování. Letos může navíc každý hlasující vlastním pohybem ovlivnit výši finanční podpory pro svůj oblíbený tým. „Chceme, aby lidé a celé rodiny měli motivaci se hýbat a sportovat. Proto jsme hledali způsob, jak je samotné do projektu zapojit. V rámci hlasování pro svůj oblíbený tým tak může každý ke svému hlasu přidat pro svůj tým kilometry, které za uplynulých 24 hodin naběhal nebo nachodil. V regionech, kde fanoušci nachodí nebo naběhají více než 10 000 kilometrů, pak věnujeme všem třem finalistům navíc podporu ve výši 10 000 korun,“ popisuje zapojení veřejnosti Vít Vojtěch, vedoucí strategického marketingu PENNY. Vítězný tým, o němž rozhodne druhé podzimní kolo hlasování, získá v každém případě podporu ve výši 15 000 korun a další dva finalisté v pořadí 5 000 korun, ale díky zapojení a podpoře fanoušků může vždy jeden tým v mikroregionu získat podporu až 25 000 korun a další 15 000 korun.

Partnery projektu jsou stejně jako v loňském roce Česká obec sokolská a Asociace školních sportovních klubů, jejichž prostřednictvím byly osloveny tisíce týmů napříč Českou republikou. Hlavní tváří projektu je fotbalový internacionál Vladimír Šmicer, který jej podpořil už v loňském roce.
 

O projektu Hýbeme se hezky česky

Projekt Hýbejme se hezky česky představilo PENNY na jaře roku 2021 s cílem podpořit dětský sport a návrat dětí k pohybu po pandemii a dlouhodobých omezeních. Jeho cílem je poskytnout finanční a materiální podporu sportovním klubům a týmům po celé zemi. V loňském roce se do projektu zapojilo více než 1 100 týmů z celé země. Finanční podporu v celkové výši bezmála 4 000 000 korun si nakonec rozdělilo 455 finalistů. Zároveň týmy pro své členy obdržely zdravé potraviny vlastních značek PENNY. Projekt byl velmi kladně hodnocen laickou i odbornou veřejností. Mimo jiné získal druhé místo v rámci udílení cen IMC Czech Awards v kategorii Charitativní a neziskový marketing, CSR kampaně.

6256cfdff2464obrazek.png